رفتن به نوشته‌ها

معاون پارلمان روسيه در آرزوي ازدواج با هنرپیشه هندی

ولاديمير ژيرينفسكي رهبر حزب ليبرال دمكرات روسيه مي‌گويد يكي از بزرگترين آرزوهايش از زمان كودكي ازدواج با يكي از هنرپيشه‌هاي دختر فيلم‌هاي هندي بوده است .
به گزارش ايرنا، ژيرينفسكي كه در حال حاضر معاون دوماي روسيه است، در مصاحبه‌اي با شماره ديروز روزنامه «نوويه ايزوستيا» گفت: زنان فيلم‌هاي هندي به خاطر رفتار مليح و اطاعت از شوهر آرزوي هر مردي مي‌باشند.
به نظر شخصيت ملي‌گراي روس برخورد آرام زنان هندي با شوهران خود هميشه توجهش را جلب مي‌كرد و آرزو داشت تا مانند قهرمانان اين فيلم‌ها، داراي همسري با رفتار مشابه زنان هنرپيشه هندي باشد.
علاوه بر آن تعداد زياد فرزندان در خانواده‌هاي هندي نيز عامل مثبت ديگري است كه توجه وي را به خود جلب كرده است.
رهبر حزب ليبرال دموكرات روسيه با اشاره به همسر كنوني خود كه يك تحصيل كرده روس مي‌باشد، مي‌گويد: هيچكدام از انتظارات وي از زن دلخواهش تاكنون برآورده نشده است.
ژيرينفسكي مي‌گويد: زن كنوني من برخلاف هنرپيشه‌هاي زن هندي، زني خشك مي‌باشد، تنها يك فرزند به دنيا آورده و برخلاف زنان هندي اصلا گريه نمي‌كند. معاون دوما كه دوران نوجواني خود را در قزاقستان گذرانده مي‌گويد: اگر 40 سال پيش در سن 18 سالگي به مسكو نمي‌آمدم حتما با يك زن مغول ازدواج مي‌كردم.
اين سياستمدار افراط‌گراي روس كه به خاطر اظهار نظرهاي غيرعادي، نه تنها در روسيه بلكه در بيشتر كشورهاي جهان معروف مي‌باشد، معتقد است فن سخنراني وي كه بدون تامل پاسخ هر سوالي را مي‌دهد، يك هديه خدادادي است .
ژيرينفسكي ضمن مقايسه خود با هنرپيشه‌هاي زبردست مي‌گويد: هنرپيشه‌ها براساس نقشي كه در فيلم به آنها داده شده عمل مي‌كنند و ظاهر شدن خوب در صحنه نتيجه تمرينات زياد مي‌باشد، اما وي بدون اين تمرينات نقش خود را در صحنه سياسي ايفا مي‌كند.
به گفته وي، بيشتر هنرپيشه‌ها به وي حسادت مي‌ورزند و با اين وجود تصميم به شركت در هيچ فيلمي را ندارد.
وي تمايل مردم براي استفاده از كالاها و لوازمي كه با مارك ژيرينفسكي عرضه مي‌شود از جمله ادكلن، ودكا و لباس را گواه بر محبوبيت و ايفا كردن عالي نقش خود مي‌داند.
ولاديمير ژيرينفسكي به خاطر اظهارنظرهاي جالب و افراط‌گرايانه خود در سالهاي اخير مورد توجه محافل مختلف داخلي و خارجي قرار داشته و اظهار نظرهايش عليه غرب و گاهي اوقات به نفع غرب شهرت يافته است.
ولاديمير ژيرينفسكي رهبر حزب ليبرال دمكرات روسيه مي‌گويد يكي از بزرگترين آرزوهايش از زمان كودكي ازدواج با يكي از هنرپيشه‌هاي دختر فيلم‌هاي هندي بوده است .

منتشر شده در اخبارخواندنی هاسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *