رفتن به نوشته‌ها

برج سيزده ميلياردي و وام به زوج‌هاي جوان

صندوق مهر رضا (ع) از نخستين مصوبات دولت نهم است كه نخست براي ساماندهي ارايه وام‌هاي ازدواج به زوج‌هاي جوان راه‌اندازي شد و به تازگي نيز در ارايه تسهيلات اشتغال‌زايي وارد عمل شده است.

گفتني است، هم‌‌اكنون خريد و آماده‌سازي اين ساختمان با برخي انتقادات روبه‌رو شده؛ نظير اين كه با مبلغ هزينه شده براي اين ساختمان، حدود پنج هزار نفر مي‌توانستند وام خوداشتغالي بگيرند، در حالي که هم‌اکنون برخي مراجعان براي دريافت اين‌گونه وام‌ها، در پاسخ خود با عبارت «بودجه نداريم» روبه‌رو مي‌شوند.

اخبار رسيده، حاكي از آن است كه «برج ايران»، براي استقرار مقامات و مسئولان صندوق مهر امام رضا(ع) خريداري شده و اقدامات لازم براي آماده‌سازي آن تا دو ماه ديگر به پايان مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اين برج كه گويا در سال 1386 خريداري شده، در آغاز كاربري مسكوني داشته و اكنون اقدامات لازم براي بهبود آن در حال انجام است و گفته مي‌شود طبقه نهم اين ساختمان، به مساحت ششصد متر مربع و با هزينه معتنابهی براي حوزه مدير عامل در نظر گرفته شده است.

خريد اين برج در صورتي كه با توجه به بازار پررونق ملك، با هدف افزايش سرمايه اين صندوق و به كار انداختن آن در بخش مسكن صورت گرفته باشد، قابل قبول است؛ اما به هر حال، پرسش اينجاست كه آيا ايجاد تشكيلات جديد ستادي براي ارايه وام ازدواج و يا تسهيلات اشتغال‌زايي لازم است؟

منتشر شده در اخبار خانوادهاخبار خواندنی خانواده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *