رفتن به نوشته‌ها

اجرای مراسم عقد توسط عاقد روباتیک

جایی که مردی بر روی رایانه اش خم شده بود و دستور های لازم را برای روبات می فرستاد.

«ساتوکو اینوئه»،عروس این مراسم تاریخی که یکی از کارمندان شرکت سازنده I-Fairy نیز به شمار می رود،گفت:مراسم خیلی جالبی بود. به نظر من ژاپنی ها به شدت باور دارند که روبات ها دوستشان هستند.

آنهایی که در صنایع روباتیک فعالیت دارند این موضوع را به خوبی احساس و درک می کنند اما بیشتر مردم روبات هایی را در کنار خود می خواهند که بتواند به گونه ای به آنها خدمت کند. همچنین«توموهیروشیباتا»،داماد مراسم که به عنوان استاد علوم روباتیک در موسسه علوم و تکنولوژی نارا فعالیت دارد،گفت:بهتر بود این روبات کمی هوشمندتر باشد اماI-Fairy در ابراز کردن احساساتش بسیار خوب است.

روبات2/1 متری«I-Fairy» برای نخستین بار در تاریخ صنعت روباتیک به عنوان عاقد در مراسم عروسی در ژاپن حضور یافت و مراسم عقد میان دو فعال صنعت روباتیک را اجرا کرد.

به گزارش مهر،زمانی که عروس با لباس سفید و مجللش وارد راهرو شد،حدودا تمامی حاضران مجلس به جز عاقد مراسم از جا برخاستند زیرا عاقد بر روی صندلی مخصوصش پیچ شده بود.

این مراسم تاریخی در رستورانی در مرکز توکیو برگزار شدI-Fairy  عاقد برای حضور در این مراسم حلقه هایی از گل را به تن کرده بود.از سویی دیگر کابل های هادی از بخش زیرین روبات خارج و چند متر دور تر به زیر پرده سیاه رنگی هدایت شده بود.

منتشر شده در اخبارسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *