رفتن به نوشته‌ها

داماد بی‏رحم حمام خون راه انداخت

سرهنگ جعفري اضافه كرد: پس از اعلام وقوع اين حادثه به مركز فوريت‌هاي پليسي (110) منطقه تحت کنترل ماموران پليس قرار گرفت و با مراقبت از رفت و آمد روستاييان، سعي در حفاظت از ساير اهالي شد.

به گفته جانشين فرماندهي انتظامي زنجان با توجه به خروج متهم از روستا و عزيمت وي به استان گيلان، عوامل انتظامي به اين استان اعزام شدند که متهم پس از آگاهي از اين موضوع، بار ديگر به شهرستان ايجرود مراجعت کرد.

وي گفت: ماموران پليس کليه نقاط شناسايي شده در روستا را به صورت مکرر مورد بازرسي قرار دادند و در نتيجه «مرتضي» كه در 5 کيلومتري روستا مخفي شده بود، شناسايي شد.

سرهنگ جعفري با بيان اين كه فرد موردنظر پس از آگاهي از محاصره خود توسط پليس اقدام به خودکشي کرد، افزود: ماموران اين متهم را دستگير كردند كه در حال حاضر «مرتضي» در يکي از بيمارستان‌هاي زنجان بستري است.

گفتني است اين فرد در سال گذشته با همسر خود عليرغم مخالفت والدينش ازدواج کرده بود که تنها با گذشت چند ماه با بروز اختلافات، درگيري‌ها آغاز شد و در نتيجه به قتل زن مقتول انجاميد.

فردي كه همسر و والدين همسرش را پس از كشتن، سر بريده بود، توسط پليس دستگير شد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ مراد جعفري، جانشين فرمانده انتظامي زنجان افزود: متهم به قتل به هويت «مرتضي – ج» 31 ساله در پي بروز اختلافات خانوادگي طي اقدامي جنون آميز اقدام به قتل همسر و والدين وي کرده بود، پس از 72ساعت از سوي ماموران پليس دستگيرشد.

وي ادامه داد: اين حادثه در روز شنبه 11ارديبهشت‌ماه امسال در روستاي «سعيدآباد» از توابع شهرستان ايجرود به وقوع پيوست كه در پي آن، متهم پس از درگيري با همسرش، او و مادرزن و پدرزنش را با ضربات متعدد قمه به قتل رساند و سر اين افراد را بريد.

منتشر شده در اخباراخبار حوادث

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *