رفتن به نوشته‌ها

مردی هنگام كابوس دیدن همسرش راخفه كرد

توماس در دادگاه و هنگامی كه نوار تماس وی با پلیس دقایقی پس از خفه كردن همسرش شنیده می‌شد به شدت گریه می‌كرد.

وی در تماسی كه در ساعت3:50 ‌صبح با پلیس گرفته بود، می‌گوید: من چه كار كردم؟ می‌خواستم او را بیدار كنم. فكر كنم زنم را كشته‌ام. اوه خدای من گمان می‌كردم كسی وارد خودرو شده است. من داشتم با دزد مبارزه می‌كردم اما در واقع كریستین بوده. احتمالاً خواب می‌دیده‌ام من چه كار كرده‌ام؟
به نوشته گاردین زمانی كه پلیس به محل حادثه می‌رسد او به آن‌ها می‌گوید: همسرم همه دنیای من بود.

مقامات قضایی اعلام كرده‌اند كه اتهام قتل را علیه وی مطرح نخواهند كرد چرا كه شواهد پزشكی نیز نشان دهنده مشكلات و كابوس‌های وی در هنگام خواب است.

توماس حدود 50 سال است با مشكل راه رفتن در خواب و سایر اختلال‌های رفتاری در هنگام خواب روبه‌روست. در ابتدا مقامات ادعای وی را نپذیرفتند اما متخصصان پزشكی با انجام آزمایشات دقیق اعلام كردند رفتار وی كاملاً غیرارادی و به دور از هرگونه قصد و عمدی بوده است.

رسیدگی به این پرونده هنوز هم در جریان است.

یك مرد بریتانیایی كه دارای اختلال مزمن در خواب بود هنگام خواب و دیدن كابوس ورود یك متجاوز به خودرواش همسرش را خفه كرد.

به گزارش فارس، برایان توماس 59 ساله پدر و كریستین همسر 57 ساله‌اش دارای 2 فرزند هستند و وانت تفریحی خود را در حالی كه به تعطیلات رفته بودند در گوشه‌ای پارك كرده و درون آن خوابیده بودند.وی در رویا می‌یند كه فردی وارد خودرو آن‌ها شده و با او درگیر می‌شود اما در عوض زنی را كه از كودكی عاشقش بوده و 40 سال با او زندگی مشترك داشته است، خفه می‌كند.

دادستانی هم از هیئت منصفه خواسته تا اختلال‌های دیرینه وی در هنگام خواب را مد نظر داشته باشد و این‌كه در آن زمان هیچ كنترلی بر اعمالش نداشته است…….

منتشر شده در اخباراخبار حوادثاخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *