رفتن به نوشته‌ها

رابطه نامشروع و قتل فرزند 4 ساله

دستور قضایی

در پی این اظهارات، موضوع به بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران گزارش شد و بازپرس شهریاری دستور بازداشت زن جوان را صادر کرد. در ادامه متهم با تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران شعبه 10 پلیس آگاهی قرار گرفت.

2 روز پس از بازداشت این زن، ماموران تحقیق از همسر افغانی متهم را آغاز کردند. وی گفت: از چندی پیش همسرش با جوانی به نام مجید در ارتباط است و عنوان می‌کند که این فرد برادر اوست. با آنکه بارها نسبت به رفتار همسرم اعتراض کرده‌ام، اما او مرا تهدید کرده است در صورتی که از او بخواهم ارتباط خود را با مجید قطع کند، از من طلاق خواهد گرفت.

وی افزود: وقتی در محل کارم حضور داشتم، همسرم به من اطلاع داد، کودکم با مجید مشغول بازی بوده و سپس با سقوط از پله، جان خود را از دست داده است.

دستگیری یک متهم دیگر

در پی این اظهارات، بازپرس شهریاری دستور دستگیری مجید را نیز صادر کرد و وی نیز برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات، زن جوان اعتراف کرد: چون از چند روز پیش ارتباط خود را با مجید قطع کرده بودم، وی در غیاب شوهرم به خانه آمد و پس از درگیری، فرزندم را به پایین انداخت که این حادثه موجب مرگ وی شد.

در پی این اعترافات ماموران به تحقیق از مجید پرداختند. این متهم با رد اعترافات زن جوان گفت: ‌او دروغ می‌گوید. او بارها از من خواسته بود تا به اتفاق فرار کنیم و چون فرزندش را یک مانع در ازدواج با من می‌دانست، خود مرتکب قتل شد و فرزندش را از بالای پله‌ها به پایین انداخت.

بازسازی صحنه

در پی این اعترافات، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی دستور بازسازی صحنه جنایت را توسط زن و مرد متهم صادر کرد تا مشخص شود کدام یک از آنها در قتل کودک نقش مستقیم داشته‌اند.

پس از وقوع یک جنایت دلخراش، زنی که به صورت پنهانی با یک جوان ارتباط برقرار کرده بود، پرده از قتل کودک 4ساله‌اش برداشت.

به گزارش «امین‌جامعه»، مسوولان بیمارستان لقمان در تماس با پلیس 110 از مرگ مشکوک پسربچه 4ساله‌یی به نام ابوالفضل خبر دادند.

با عزیمت ماموران به محل، مشخص شد کودک 4ساله در حالی به بیمارستان منتقل شده که آثار ضربات متعددی روی بدن او وجود دارد.

با تحقیق از مادر این کودک، وی عنوان کرد فرزندش به صورت اتفاقی از پله‌ها سقوط کرده و جان خود را از دست داده است…..

منتشر شده در اخباراخبار حوادثاخبار زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *