رفتن به نوشته‌ها

اخاذي پسر جوان از 50 دختر

رضوانفر، داديار شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران بزرگ در خصوص اين پرونده گفت: مأموران در بازرسي از خودروي اين فرد تعداد زيادي حكم غير قانوني با مهر جعلي و سربرگ جعلي كشف كردند و دريافتند اين فرد به طور غير قانوني بي‌سيم و گاز‌اشك آور حمل مي‌كند.
وي ادامه داد: در بازجويي اوليه و بررسي سوابق احسان مشخص شد پيش از اين يك زن جوان از وي به اتهام اخاذي شكايت كرده و اين فرد تحت تعقيب بوده است.
وي افزود: احسان در بازجويي مدعي شد با پيدا كردن شماره تلفن دختران جوان با آنها تماس گرفته و مدعي شده‌است كه وي مأمور است و از اين افراد نكات منفي در دست دارد.
احسان مدعي شد پس از آنكه اين دختران به وي اطمينان كرده و نظرشان جلب شده است.اقدام به اخاذي از آنها كرده و با وعده ازدواج با اين افراد با آنها ارتباط برقرار كرده است.رضوانفر گفت: تحقيقات اوليه نشان مي‌دهد اين فرد حداقل با 50 دختر ارتباط داشته و از آنها مبالغ متعددي به سرقت برده ‌است كه تحقيقات درخصوص شناسايي شاكيان ادامه دارد.
تحقيقات در خصوص زواياي پنهان اين پرونده همچنان ادامه دارد.

جواني به اخاذي از 50 دختر جوان با استفاده از مدارك جعلي و قلابي يكي از ارگان‌هاي امنيتي اعتراف كرد.

به گزارش فارس، عصر شنبه 10اسفند امسال مأموران گشت‌انتظامي در حوالي اتوبان آزادگان به يك خودروي دوو سي‌يلو مشكوك شدند.
مأموران با بررسي دريافتند روي صندوق عقب اين خودروي آنتن بلند بي‌سيم نصب شده است و همچنين روي داشبورد خودرو نيز يك چراغ گردان وجود دارد.
مأموران بلافاصله خودرو را متوقف كرده و سرنشين آن‌را كه يك جوان 31 ساله به نام احسان بود دستگير كردند و خودرو و اين فرد را مورد بازرسي و بازجويي قرار دادند……>>>>

منتشر شده در اخبار مردانحقوق زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *