رفتن به نوشته‌ها

دولت سازمان جوانان را موظف به تاسیس مراکز همسریابی کرد

تهیه آئین نامه اجرایی قانون تسهیل ازدواج جوانان

بر اساس این مصوبه معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور موظف شد تا آئین نامه اجرایی قانون تسهیل ازدواج جوانان را تهیه و به هیئت وزیران ارائه کند.

در بخش دیگری از این مصوبه آمده است: سازمان ملی جوانان موظف است به منظور همسریابی و مشاوره بعد از ازدواج در کلانشهرها مراکز امینی را طراحی کند.

همچنین معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور موظف شده است مبلغ چهارمیلیارد ریال اعتبار برای ستاد ساماندهی امور جوانان در لایحه بودجه سال 1388 کل کشور پیش بینی کند.

وزارت نفت بنا بر این مصوبه موظف شد مبلغ پنجاه میلیارد ریال به عنوان هدیه رئیس جمهور به بیست و سه هزار زوج دانشجو و یکهزار زوج طلبه اختصاص دهد.

همچنین معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور موظف است مبلغ مورد نیاز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اهدای بسته آموزشی به بیست و چهار هزار زوج دانشجو و طلبه را در لایحه بودجه سال 1388 کل کشور پیش بینی کند.

براساس این مصوبه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است معادل یکصد هزار ریال بن کتاب برای پنجاه هزار دانشجو ( بیست و پنج هزار زوج دانشجو و طلبه ) اختصاص دهد.

پرویز داوودی معاون اول رئیس جمهوری این مصوبه را درتاریخ 15 دی ماه جاری به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، وزارت نفت، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و سازمان ملی جوانان ابلاغ کرده است.

هیئت دولت در مصوبه ای سازمان ملی جوانان را موظف به طراحی و تاسیس مراکز ویژه همسریابی و مشاوره بعد از ازدواج در کلانشهرهای کشور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت وزیران همچنین بنا به پیشنهاد سازمان ملی جوانان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور را موظف کرد تا به منظور اجرای برنامه جامع ازدواج جوانان ذیل ردیف اعتباری هر دستگاه در لایحه بودجه سال 1388 کل کشور مبالغی را پیش بینی کند….>>>

منتشر شده در اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *