رفتن به نوشته‌ها

ازدواج هاي احساسي و تحميلي از مهمترين علل طلاق

وي با اشاره به اينکه هم اکنون 25 ميليون جوان بين سن 14 تا 29 سال در کشور وجود دارند افزود : بهترين سن ازدواج براي دختران 18 تا 25 سال و براي پسران 21 تا 27 سال است از اين رو در حال حاضر 3 ميليون ازدواج در کشور به تاخير افتاده است .

حجت الاسلام حاج علي اکبري تاکيد کرد : ازدواج هاي احساسي و تحميلي از مهمترين علل طلاق در کشور است که بيشتر در چهار سال اول ازدواج رخ مي دهد . به اين منظور سازمان ملي جوانان با اجراي طرح مشاوره جوانان و خانواده هاي آنها در کلان شهرها که امکان شناخت متقابل افراد نسبت به هم کمتر است ، سعي در کاهش آسيب هاي پس از ازدواج دارد .

 

معاون رئيس جمهور اعتياد را از ديگر مشکلات حوزه جوانان دانست و افزود : پيشگيري از اين مسئله بايد در دستور کار همه نهادها ، ارگانها ، رسانه ها ، بخش هاي دولتي و غير دولتي قرار گيرد . ستاد مبارزه با مواد مخدر مسئوليت ويژه اي در زمينه جلوگيري از افزايش اين معضل در جامعه بر عهده دارد ، از اين رو سازمان ملي جوانان به عنوان يکي از همکاران اين ستاد به همکاري در اين زمينه مي پردازد .

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي جوانان با حضور در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استان گلستان گفت : ازدواج هاي احساسي و تحميلي از مهمترين علل طلاق در کشور است که بيشتر در چهار سال اول ازدواج رخ مي دهد .

به گزارش ایونا، حجت الاسلام حاج علي اکبري در خصوص عملکرد فعاليت سازمان ملي جوانان در امر ازدواج گفت : سازمان ملي جوانان مي کوشد با تثبيت جايگاه ستادي ، مطالعاتي ، نظارتي و برنامه ريزي به هدف اوليه بازآفريني هويت تشکيلاتي خود بازگردد و با تمرکز بر موضوعات فاقد متولي خاص همچون ازدواج و اوقات فراغت ، نگاه رنگين کماني به جوانان را نهادينه کند . از اين رو دفاع از جوان سازي مديريت کشور در کنار ترويج فرهنگ جوان باوري و جوان ياوري ، از سوي اين سازمان در حال پيگيري است .

منتشر شده در اخبار طلاقطلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *