رفتن به نوشته‌ها

فروش محصولات آرایشی ویژه مردان

پاسخ این پرسشها را هنوز کسی نمی داند. اما بعضی مشاوران اقتصادی معتقدند که چشم انداز بازار محصولات آرایشی مردانه بسیار امیدوارکننده است. آنها می گویند که امروزه مرز میان مفاهیمی چون مردانگی و زنانگی چندان که در گذشته بوده پررنگ نیست و به همین دلیل در عادتها و رفتارهای زن و مرد همسانی هایی دیده می شود که شاید پیشتر نبوده است.

گفته شده که در چند سال اخیر در ایران و بویژه در تهران استفاده از آرایش در میان مردان جوان هم رایج بوده است و تصاویری از مردانی با ابروهای برداشته و چهره های آرایش شده در رسانه ها منتشر شده است.

به گزارش بعضی از نشریات بریتانیا، فروشگاههای مواد دارویی و بهداشتی در این کشور از این پس در کنار لوازم و محصولات آرایشی خانمها، مارکهایی از محصولات آرایشی را که مخصوص آقایان تهیه شده است نیز برای فروش ارائه می کنند.

محصولات آرایشی آقایان شامل انواع خط چشم، ریمل، ژل بیرنگ برای فرم دادن مژه و ابرو، برق لب و کرم پودر خواهد بود.

"عکس

البته هنوز مشخص نیست که مردان بریتانیایی از کالاهای آرایشی که برایشان تدارک دیده شده چگونه استقبال خواهند کرد. آیا حاضر هستند که صبح به صبح دقایقی را در برابر آینه صرف پوشاندن ورم یا سیاهی زیر چشمهایشان بکنند؟ خط چشم بکشند و برق لب اضافی را از گوشه های لبشان پاک کنند؟

منتشر شده در اخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *