رفتن به نوشته‌ها

سازمان ملي :ازدواج بايدبا نظر مشاوره امين باشد

 

به گزارش  ایونا ،علي‌اكبر عصارنيا در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شيوع ازدواج‌هاي اينترنتي در بين جوانان با اشاره به گسترش اينترنت در كشور گفت‌: هر ابزار رسانه‌اي توانايي انجام همه كارها را ندارد و رايانه و كامپيوتر لزوماً ابزار مناسبي براي همه فرايندهاي بشري نيستند. بعضي از فرايندها نياز به ارتباط‌ هاي رو در رو دارد به همين دليل است كه اينترنت نتوانسته مهارت آموزي‌هاي رودرو ايجاد   كند .

وي با بيان اين‌كه ازدواج اينترنتي به نوعي غيرمستقيم است، اظهار داشت:  چون آشنايي درحوزه اينترنت افراد را با نقاب‌هاي متعددي در معرض مي گذارد و چهره واقعي افراد پنهان مي‌ماند .

معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان ملي جوانان با تأكيد بر شناخت زوجين در قبل از ازدواج، تصريح كرد: مطمئنم، كم‌تر دختر و پسري حاضر باشند تاوان يك عمر بدبختي را به خاطر عدم شناخت از يكديگر بپردازد، حداقل كاري كه مي‌شود در زمينه ازدواج‌هاي اينترنتي انجام داد در مرحله قبل از ازدواج، حتماً به مشاور آگاه و امين مراجعه شود .

معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان ملي جوانان با تأكيد بر مراجعه به مشاور خانواده در ازدواج اينترنتي گفت: در آشنايي اينترنتي افراد با نقابهاي متعددي مشاهده مي‌شوند و چهره واقعي افراد پنهان مي‌ماند .

وی گفت :توصيه مي‌شود كه حداقل اگر آشنايي دختران و پسران جوان براي ازدواج، از طريق اينترنت است بايد ازدواج با نظر مشاوره امين صورت گيرد

منتشر شده در اخبار ازدواج

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *