رفتن به نوشته‌ها

بلوتوث مرگ برای دختر جوان

دختر جوان در ادامه گفت: این فرد که خود را سعید معرفی می‌کرد به بهانه اینکه قصد دارد با من ازدواج کند و پیش از خواستگاری باید مرا به مادر خود معرفی کند، مرا با این شیوه فریب داد.

دختر جوان ادامه داد:‌ اصرارهای سعید موجب شد تا به او اعتماد کنم و به منزلی که وی ادعا می‌کرد متعلق به مادرش است، بروم.

وقتی قدم در این خانه گذاشتم او به من نوشیدنی تعارف کرد و پس از خوردن آبمیوه پلک‌هایم سنگین شد و زمانی که به خود آمدم، متوجه شدم چندین ساعت بیهوش بودم و از سوی مردی که خود را خواستگار من معرفی می‌کرد، مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ام.

وی افزود: وقتی سعید با اعتراض من روبه‌رو شد، ابتدا سعی می‌کرد مرا آرام کند، اما وقتی اعتراض‌هایم ادامه پیدا کرد، او عنوان کرد از آزار و اذیت خود فیلم تهیه کرده است و در صورتی که به درخواست‌های او توجه نکنم، وی اقدام به تکثیر این فیلم و انتشار آن خواهد کرد.

دختر جوان در ادامه گفت: ‌پس از این ماجرا مدام در کابوس به سر می‌بردم تا اینکه یک روز متوجه شدم او فیلم غیراخلاقی تهیه شده از من را در مترو بلوتوث کرده است. زمانی که این فیلم را مشاهده کردم، احساس کردم دیگر زندگی برایم اهمیت ندارد. به همین دلیل با خوردن مقادیری قرص اقدام به خودکشی کردم و زمانی به خود آمدم که متوجه شدم از سوی بستگانم به بیمارستان منتقل شده و از مرگ حتمی نجات پیدا کرده‌ام. پس از آنکه در بیمارستان به هوش آمدم به پزشکان معالج اعتراض کردم که چرا مرا نجات داده‌اند.

بازپرس دادسرای جنایی افزود:‌ پس از ثبت این اظهارات دستور قضایی صادر شد و ماموران با دستگیری سعید تحقیق از وی را آغاز کرده و در بازرسی از تلفن همراه وی فیلم‌های غیراخلاقی دختر جوان را کشف و ضبط کردند.

شهریاری افزود:‌ با اعتراف متهم به اقدام مجرمانه، دستور قضایی لازم در ارتباط با تحقیقات بیشتر از متهم صادر شده است.

هشدار

بازپرس ویژه قتل تهران با هشدار به جوانان به خصوص خانم‌ها گفت: بی‌توجهی به ارزش‌ها و عرف حاکم بر جامعه درخصوص ارتباط پنهانی از مولفه‌هایی هستند که مشکلات عدیده‌یی را برای خانم‌های جوان و خانواده‌های آنان ایجاد می‌کند. دوستی‌های خیابانی به دور از چشم والدین و عدم ارتباط صحیح میان والدین و جوانان از جمله عواملی هستند که بسترساز جرایم این چنینی هستند. فراموش نکنید اعتماد بی‌جا به افرادی که در کوچه و خیابان خود را با القاب مورد توجه جامعه معرفی و ادعای خواستگاری دارند، خود نخستین اشتباه برای فرو غلتیدن در دام افراد شیاد است. پس هوشیار باشید.

دختر جوان در پی ارتباط خیابانی با جوانی که به وی ابراز علاقه می‌کرد، پس از مدتی با مشاهده بلوتوث غیر اخلاقی مربوط به خود دست به خودکشی زد.

بازپرس محمد شهریاری با اشاره به این خبر به خبرنگار «امین جامعه» (ارگان پلیس)گفت:‌ به دنبال تماس مسوولان یکی از بیمارستان‌های تهران مبنی بر اینکه دختر 21 ساله‌یی با استفاده از قرص اقدام به خودکشی کرده و با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات پیدا کرده است، دستور قضایی لازم در این ارتباط صادر شد.

بازپرس ویژه قتل تهران افزود: پس از بهبودی نسبی این دختر وی با حضور در شعبه 7 بازپرسی دادسرای جنایی درباره انگیزه‌های خود از خودکشی گفت: چندی پیش به صورت اتفاقی با جوانی، که خود را دانشجوی مکانیک معرفی می‌کرد، آشنا شدم و ادامه این آشنایی موجب شد تا به دور از چشم والدینم به این ارتباط ادامه دهم. …..>>>>

منتشر شده در اخبار زنانداستان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *