رفتن به نوشته‌ها

چرا در سیستان آمار طلاق پایین است ؟!

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان آمار بالای طلاق و اعتیاد را از مهمترین معضلات کنونی کشور دانست و گفت: آمار طلاق در استان سیستان و بلوچستان نسبت به سایر نقاط کشور پایین‌تر است.

به گزارش مهرخانه، به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کنارک، اظهار داشت: مشکلات جامعه با افزایش قضات و شعبه‌های حل اختلاف کمتر نمی‌شود بلکه مردم با پیروی از دستورات الهی می‌توانند از بروز فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری کنند.

 رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: مردم با پیروی از فرهنگ اسلامی و توجه به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را بگیرند. دستگاه قضایی در مقابل ظلم و ستم به ضعیفان با قدرت کامل ایستادگی خواهد کرد. مسئولیت ما در نطام جمهوری اسلامی ایران یک امانت است و باید از آن به خوبی پاسداری کنیم.

وی گفت: آمار بالای طلاق و اعتیاد را از مهمترین معضلات کنونی کشور دانست و گفت: آمار طلاق در استان سیستان و بلوچستان نسبت به سایر نقاط کشور پایین‌تر است.

بیژن بختیار، فرماندار کنارک نیز در این آیین ضمن تقدیر از زحمات رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان در ایجاد هماهنگی و تعامل همه جانبه با دستگاه‌های، اجرایی اظهار داشت: به برکت هوشیاری نیروهای نظامی و دستگاه قضایی، سیستان و بلوچستان در امنیت کامل به سر می‌برد. دستگاه اجرایی به تنهایی نمی‌تواند تمام امور مملکت را انجام دهد به طور قطع به همراهی دستگاه قضایی نیاز است.

عبدالغفور ایران‌ژاد، نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند نیز از عملکرد رئیس دادگستری و دادستان کنارک برای رفع تصرف اراضی و برخورد و توقیف کشتی‌های غیرمجاز قدردانی کرد و گفت: با این اقدام دستگاه قضایی هم اینک شرایط صید برای صیادان محلی بهتر شده است. امنیت موجود در شهرستان کنارک با هماهنگی و تعامل مسئولان اجرایی، قضایی و انتظامی به نسبت خوب است.

در پایان این آیین از زحمات “حمیدرضا رنجبر قاسمی” تقدیر شد و “محمود طوسی به عنوان رئیس جدید دادگستری کنارک معرفی شد. همچنین از زحمات اکبر صفرزاده تقدیر و مجتبی نکویان به عنوان دادستان جدید شهرستان کنارک معرفی شد.

منتشر شده در آمار و گزارشاخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *