رفتن به نوشته‌ها

قتل و خودزني دو جوان براي به دست آوردن دختر

سرهنگ خورشيدي‌فر، رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان غربي درباره اين حادثه گفت: با به دست آمدن اين اطلا‌عات، عمليات پليس براي پيدا كردن ردي از شهرام آغاز شد كه ادامه تحقيقات منجر به شناسايي پاتوق حامد در يك شركت ساختماني و سرانجام دستگيري او شد

.متهم دستگيرشده در بازجويي‌ها اعتراف كرد: چندين سال است كه به دختري علا‌قه‌مند هستم. مدتي قبل متوجه شدم كه اين دختر با شخصي به نام شهرام آشنا شده و به عقد او درآمده است. از اين رو براي انتقام، نقشه قتل او را طراحي كرده و پس از ربودن و انتقال او به حمام شركت با ضربه‌هاي چاقو وي را به قتل رساندم. جسدش را نيز داخل گوني قرار دادم اما پيش از اينكه بتوانم آن را در بيرون شهر بيندازم، دستگير شدم.

دختر موردنظر كه از بالا‌ نظاره‌گر رفتارهاي عجيب بهنام بود با مشاهده اين صحنه به‌سرعت به سمت او رفت و جوان را به بيمارستان منتقل كرد. با وقوع اين حادثه و شكايت دختر، بهنام صبح روز گذشته در شعبه دوم دادياري دادسراي فرودگاه مقابل بازپرس شهبازي قرار گرفت و مدعي شد: <من به اين دختر علا‌قه زيادي دارم. مي‌خواستم با او ازدواج كنم اما متوجه شدم كه قصد ازدواج با پسر ديگري را دارد.

 از اين‌رو عصباني شدم و مي‌خواستم با او صحبت كنم اما او بي‌توجهي مي‌كرد، از اين‌رو مقابل محل كارش كه يك شركت است رفتم و خودزني كردم.>بازپرس مهاجري داديار دوم نيز با توجه به شكايت اعلا‌م‌شده از سوي دختر جوان، پرونده را براي ادامه بررسي‌ها مورد پيگيري قرار داد.

اعتماد ملي: در دو حادثه جداگانه از سوي دو جوان عاشق يك قتل و يك مورد خودزني رقم خورد. قتل نامزد دختر مورد علا‌قه: در حادثه اول كه چند روز پيش در آذربايجان غربي رخ داد جواني نامزد دختر مورد علا‌قه‌اش را با ضربات چاقو به قتل رساند.

 ماجراي اين قتل با گزارش پدر مقتول به پليس آگاهي اين استان در پي ربوده شدن فرزندش از سوي افرادي از سوي كارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي مورد بررسي قرار گرفت.پدر مقتول در اولين اظهارات به پليس گفت: پسرم <شهرام> كه در كار موسيقي فعاليت مي‌كند، به تازگي با دختري نامزد كرده بود براي امضاي قرارداد پيشنهاد جديد از منزل خارج شد اما ديگر خبري از او نشد. وقتي غيبت او را بررسي كردم متوجه شدم كه پسرم در حالي كه سوار بر خودرواش بوده از سوي شخصي به نام <حامد> و دو نفر از دوستانش ربوده شده است.

خودزني پسر جوان براي به دست آوردن دختر مورد علا‌قه در حادثه‌اي ديگر نيز پسر جوان وقتي متوجه شد دختر مورد علا‌قه‌اش قصد ازدواج دارد با رفتن به محل كار وي، اقدام به خودزني كرد. با شنيدن اين خبر تماس‌هاي مكرر بهنام نيز آغاز شد. كار به تهديد و مزاحمت‌هاي تلفني نيز كشيده شد تا جايي كه روز گذشته اين جوان پس از بي‌محلي‌هاي دختر جوان مقابل محل كارش رفت و در اقدامي ناگهاني براي به دست آوردن دل دختر خودزني كرد.

منتشر شده در اخباراخبار حوادثداستان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *