رفتن به نوشته‌ها

زایمان یک بانوی ایرانی در متروی پاریس

پس از  انجام عمل زایمان، مادر 31 ساله ایرانی  به نام سارا  که از بروز این حادثه بکلی شوکه شده بود همراه نوزادش به بیمارستان توروسو منتقل می شوند .

در اطلاعات بعدی که از طرف سازمان متروی پاریس در این باره منتشر شده است، ضمن اعلام سلامت  این مادر و دختر اعلام کرده است، اهدای کارت دائم العمر برای این کودک و یا مادرش به وسیله این سازمان در حال بررسی می باشد.

 

بنا به گفته شاهدان عینی، این بانوی ایرانی زبان فرانسه را به درستی نمی فهمیده  و با توجه به اینکه در سیستم بهداشتی فرانسه بانوان باردار از سه ماه مانده به زمان زایمان تحت پوشش و نظارت مراکز درمانی بوده و تمام هزینه ها حتی هزینه اتوموبیلهای ویژه به وسیله بیمه عمومی پرداخت می شود، احتمال دارد که این بانوی ایرانی مسافر و یا پناهنده بوده باشد.

گفتنی است سازمان آتش نشانی فرانسه اولین نهادی است که در حوادث وارد عمل می شود.

 

روز سه شنبه خط هشت مترو پاریس در ایستگاه دومنیل شاهد اتفاق بی سابقه  تولد یک نوزاد بود.

 به گزارش بازتاب، این خط که یکی از خطوط 14 گانه مترو پاریس  می باشد، شرق این کلان شهر را با گذر از مرکز به غرب آن  وصل می کند و یکی از پر جمعیت ترین خطوط مترو می باشد .

ساعت 9 صبح این روز ، مسافران این خط، در یکی از واگنها بناگاه متوجه وضعیت غیر عادی یک بانوی خارجی در حال درد کشیدن و جریان مایع از بدن وی می شوند. در میان مسافران، دو پرستار متوجه حالت وضع حمل این بانوی ایرانی شده و با کمک مسافران وی را در ایستگاه پیاده کرده، شروع به یاری رساندن وی می کنند.

 

بعد از 15 دقیقه، اولین گروه از امدادرسانان آتش نشانی، زمانی که سر و دست نوزاد از بدن مادر خارج شده بود، به محل می رسند.

والر دلپلانک، گروهبان زن آتش نشانی نوزاد دختر را  از مادر جدا کرده و بعد از زدن چند ضربه ملایم باعث تنفس و گریه  شده و بند ناف وی را  در محل بریده و در آغوش مادر قرار می دهد.

منتشر شده در اخبار حوادثاخبار زنانخواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *