رفتن به نوشته‌ها

اسید پاشی جوان خواستگار در مقابله با پاسخ منفی زن جوان

با شروع تحقیقات در این زمینه ساعاتی بعد یکی از مسوولان بیمارستانی در کرمانشاه با مرکز پلیس تماس گرفت و خبر داد مرد غریبه‌ای، زنی را که مورد اسیدپاشی قرار گرفته به بیمارستان آورده و آنها به وی مظنون و مانع خروج او از بیمارستان شده‌اند. در پی این تماس، ماموران مرد جوان را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند. مرد جوان خود را همسر زن مصدوم معرفی و عنوان کرد نمی‌داند چه کسی به صورت همسرش اسید پاشیده است.
متهم، خواستگار شاکی بود
در مرحله بعدی تحقیقات، خانواده زن آسیب‌دیده شناسایی و به پلیس اطلاعات ـ امنیت استان کرمانشاه احضار شدند. آنها گفتند مرد متهم، شوهر دخترشان نبوده و فقط چند بار به خواستگاری او آمده است.
با به دست آمدن این اطلاعات، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با دستور قضایی بازپرس شیرزادی، رئیس شعبه ۹ دادسرای کرمانشاه، تحقیقات وی‍ژه‌ای از متهم آغاز شد.این در حالی بود که مسوولان بیمارستان اعلام کردند زن جوان به شدت آسیب دیده و احتمال کورشدن وی وجود دارد.
آخرین ملاقات شاکی با متهم
در ادامه تحقیقات معلوم شد مرد ۲۳ ساله‌ای خواستگار زن آسیب‌دیده بوده و از وی پاسخ منفی شنیده است و شب حادثه نیز در تماس با زن جوان از او خواسته تا برای آخرین بار با او ملاقات کند. در جریان این ملاقات هم زن جوان به درخواست ازدواج او پاسخ منفی داده و خواسته است برایش مزاحمت ایجاد نکند. در این هنگام وقتی آنها از هم دور شده‌اند فرد نقابداری بلافاصله به او حمله کرده و پس از اسیدپاشی متواری می‌شود. با توجه به این که متهم همچنان اسیدپاشی را انکار می‌کرد، سرانجام اوایل آبان‌ماه در ادامه بازجویی‌های پلیسی مدعی شد با اجیر کردن یکی از دوستانش، نقشه اسیدپاشی را عملی کرده است.
اعتراف به اجیر کردن اسیدپاش
متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: زن جوان ـ مصدوم حادثه ـ دختر یکی از همسایه‌های قدیمی‌مان بود. ۲ ماه پیش از حادثه متوجه شدم او از شوهر معتادش جدا شده و همراه دختر ۹ ساله خود با پدر و مادرش زندگی می‌کند. ابتدا در خیابان برای این زن ایجاد مزاحمت می‌کردم تا این که تصمیم به ازدواج با وی گرفتم. وی اضافه کرد: زن جوان و خانواده‌اش و حتی خانواده خودم راضی به این وصلت نبودند و هر بار از آنها پاسخ منفی می‌شنیدم. بنابراین برای انتقام گرفتن از زن جوان، از یکی از دوستانم خواستم با تهیه اسید، به محل قرار من با زن جوان بیاید و با اسید به وی حمله‌ور شود.
در پی اعتراف متهم، نقابدار اسیدپاش نیز چند روز پیش دستگیر شد.متهم با انتقال به مرکز پلیس به اسیدپاشی اعتراف کرد و گفت: از سوی جوان خواستگار اجیر شده است.
بنابر این گزارش، ۲ متهم پرونده با قرار قانونی از سوی بازپرس شیرزادی، رئیس شعبه ۹ دادسرای کرمانشاه روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

 در حالی که هنوز خبرهای مربوط به دادگاه آمنه بهرامی دختری که قربانی اسیدپاشی خواستگار کینه توز خود شد و زیبایی و بینایی خود را برای همیشه از دست داد به پایان نرسیده، خبر می رسد یک زن جوان دیگر البته این بار در کرمانشاه به سرنوشتی مشابه دچار شده است. این بار هم یک جوان خواستگار وقتی با پاسخ منفی زن جوان مطلقه کرمانشاهی برای ازدواج رو‌به‌رو شد، با اسیدپاشی از وی انتقام گرفت.

به گزارش روزنامه جام جم، رسیدگی به این پرونده شامگاه اول مهر امسال در پی تماس مردمی مبنی بر اسیدپاشی در خیابان رودکی کرمانشاه در دستورکار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت. ماموران با اعزام به محل در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند فرد نقابداری به زن جوان حمله‌ور شده و پس از اسیدپاشی فرار کرده است. پس از حادثه نیز یک مرد جوان به زن مصدوم نزدیک شده و با ادعای این که شوهر اوست وی را به بیمارستان منتقل کرده است……

"یک

منتشر شده در آمار و گزارشاخباراخبار حوادث

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *