رفتن به نوشته‌ها

ناسازگاري بين همسران موجب وزن ناكافي مادر باردار مي شود

وي گفت: عوارض ناشي از وزن ناكافي او بر سلامت خود و جنين تا حد امكان جلوگيري شود. مشكلات خانوادگي مانند ناسازگاري بين زن و شوهر، ناسازگاري با مادر شوهر و ساير اعضاي خانواده و يا نارضايتي از بارداري مي‌تواند موجب بي اشتهايي مادر و امتناع او از غذا خوردن شود.

كارشناس اداره بهبود نغذيه وزارت بهداشت افزود: در يافتن اين زمينه، مشاوره با مادر براي پي بردن به روابط او و همسر و ساير اعضـاي خانواده كمك كننده است.

ترابي گفت: از او بخواهيد كه در مراقبت‌هاي بعدي همراه با همسرش نزد شما بيايد و با همسر وي بطور جداگانه و به شكلي كه اختلاف بر انگيز نباشد دربـاره وضعـيـت زنان بـاردار، بي اشتهايي و خطرات وزن گيري نامطلوب و كمك‌ها و حمايت‌هايي كه او مي‌تواند از زنان باردار بكند، صحبت شود.

عوارض ناشي از وزن ناكافي او بر سلامت خود و جنين تا حد امكان جلوگيري شود. مشكلات خانوادگي مانند ناسازگاري بين زن و شوهر، ناسازگاري با مادر شوهر و ساير اعضاي خانواده و يا نارضايتي از بارداري مي‌تواند موجب بي اشتهايي مادر و امتناع او از غذا خوردن شود.

سلامت نیوز: كارشناس اداره بهبود نغذيه وزارت بهداشت گفت: مشكلات خانوادگي مانند ناسازگاري بين زن و شوهر يا ساير اعضاي خانواده مي‌تواند موجب بي اشتهايي مادر و امتناع او از تغذيه مناسب شود.

پريسا ترابي در گفت‌و‌گو با فارس، افزود: بر اساس علت مؤثر بر وزن گيري نامناسب بايد مداخله‌اي متناسب و مؤثر براي بهبود وضعيت سلامت جسمي و رواني زنان باردار صورت گيرد.

منتشر شده در سایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *