رفتن به نوشته‌ها

کاهش ازدواج جوانان آمريکايي در پي افزايش هزينه ها

درحالي که تلاش هاي بسياري از سوي برخي از سازمان هاي غير دولتي آمريکا در خصوص کاهش هزينه ازدواج و مراسم عروسي جوانان اين کشور انجام شده، ولي تا کنون اين تلاش ها نتايج موثري در بر نداشته است .

 

به عقيده مسوولين اين سازمان ها هزينه هاي سرسام آور عروسي، هزينه هايي بي فايده و غير ضروري بوده که در صورت کاهش اين هزينه ها و پس انداز مبالغي، جوانان به راحتي مي توانند زندگي مشترک خود را آغاز نمايند .

 

همچنين در شرايط کنوني بدليل کاهش موارد ازدواج جوانان در آمريکا بسياري از سالن ها و مجموعه هاي برگزاري مراسم جشن و عروسي خسارات فراواني را متحمل شده اند .

 

اين مجموعه ها به همراه برخي از تبليغ کنندگان مراسم ارزان عروسي با در پيش گرفتن برنامه هايي ويژه همچون هديه گل هاي ويژه مراسم عروسي به عروس و داماد، کارت دعوت مراسم، تخفيف هزينه محل برگزاري مراسم و مواردي مشابه سعي دارند دختران و پسران جوان را به ازدواج و برگزاري مراسم عروسي و درنتيجه جبران خسارات وارده در پي بحران مالي، تشويق نمايند .

 هزينه سرسام آور مراسم عروسي در آمريکا موجب کاهش تمايل جوانان اين کشور به تشکيل زندگي مشترک شده است .

 

به نقل از روزنامه فرانسوي زبان “سوداوست”، بحران مالي، مشکلات اقتصادي، افزايش نرخ بيکاري و بالا بودن هزينه مسکن و پوشاک مشکلاتي هستند که شهروندان آمريکايي را بيش از بيش تحت فشار قرار مي دهند .

 

بر اساس اين گزارش يکي از مشکلاتي که در حال حاضر در کنار بيکاري قشر جوان آمريکا را آزرده خاطر کرده، هزينه هاي سرسام آور مراسم عروسي است که موجب کاهش شديد تمايل جوانان آمريکايي به ازدواج شده است .

منتشر شده در سایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *