رفتن به نوشته‌ها

کانون قاچاق زنان در جهان کجاست؟

شمار قابل توجهی از این زنان از کشورهای شرق آسیا هستند که به امید یافتن کار و موقعیت زندگی خوب به امارات عربی متحده قاچاق می شوند و در آنجا به دام شبکه های فساد می افتند. این زنان که از ملیتهای مختلف هستند در امارات به خانه های فساد منتقل می شوند و در آنجا برای ساعات طولانی مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

شماری از این زنان نیز از کلوبهای شبانه سردر می آورند. قاچاقچیان گذرنامه های این افراد را می گیرند و در نتیجه آنها را به کارهایی وادار می کنند که می خواهند.

این افراد به مسوولان کشور خودشان نیز اعتماد ندارند و نمی توان برای حل مشکلاتشان به آنها مراجعه کنند.

امارات عربی متحده به سرعت در حال رشد است اما موارد آشکار نقض حقوق بشر از قبیل موارد فوق در این کشور ادامه دارد. به گفته کارشناسان ، باید فشارهای زیادی بر مسوولان کشورهایی از قبیل امارات و کشورهای مبداء این قربانیان وارد شود تا اجازه داده نشود از این افراد سوء استفاده شود.

امارات عربی متحده به یکی از محلهای اصلی قاچاق زنان و دختران در جهان و سوء استفاده از انها تبدیل شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ، براساس آمار و ارقام سازمان ملل متحد ،قاچاق انسان هر سال حدود سی و دو میلیارد دلار درامدزایی دارد.

هر سال حدود یک میلیون و یکصد هزار نفر به عنوان قربانی شبکه های قاچاق به خارج از کشورهایشان قاچاق می شوند. قاچاق انسان در جهان در حال افزایش است. بسیاری از این افراد قاچاق شده به برده های جنسی تبدیل می شوند که از آنها سوء استفاده جنسی می شود…..

منتشر شده در اخبار زنانخواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *