رفتن به نوشته‌ها

مهريه يك جلد شاهنامه فردوسي

ندا در اين باره به قاضي عليرضا صداقتي رئيس شعبه 262 گفت؛ هشت سال پيش پدر و مادرم به خاطر اختلافات شديدي که با هم داشتند ، جدا شدند و من و خواهرم پيش مادرمان زندگي مي کرديم .

سال هاي اول به خاطر سن کم من و خواهرم پدرمان گاهي به ديدن مان مي آمد اما به تدريج اين ديدارها کم و کمتر شد تا اينکه پس از مدتي پدرمان خانه اش را تغيير داد و از آن پس ما او را نديديم .

سال ها گذشت و من و خواهرم بزرگ شديم و به سن ازدواج رسيديم ولي چون براي ازدواج نياز به اجازه پدر داشتيم با مشکل روبه رو شديم .

خواهرم دو سال قبل مجبور شد با مراجعه به دادگاه خانواده اجازه ازدواج بگيرد. حالا من هم به دادگاه آمده ام تا با حکم قاضي بتوانم پاي سفره عقد بنشينم .

ندا افزود ؛ من چهار سال است که در يک شرکت کامپيوتري کار مي کنم و از همان ابتدا با يکي از همکارانم به نام مهران آشنا شدم و تصميم گرفتم با او ازدواج کنم اما مجهول المکان بودن پدرم عقدمان را به تعويق انداخت .

 

ندا در مورد علت انتخاب مهريه اش نيز گفت؛ من به کتاب هاي تاريخي و شعر علاقه زيادي دارم .

 

از سويي جنبه هاي مادي زندگي برايم اهميت چنداني ندارد .

 

به همين دليل وقتي مطمئن شدم نامزدم شخص مناسبي براي زندگي است، تصميم گرفتم مهريه ام را يک جلد شاهنامه فردوسي تعيين کنم .

 

 در پي اظهارات اين دختر قاضي صداقتي تبعات مهريه هايي را که از لحاظ مادي ارزش کمي دارند ، به او گوشزد کرد ولي ندا با بيان اينکه رابطه زناشويي با روابط مالي تفاوت دارد و اگر اتفاق ناخوشايندي در زندگي بيفتد مهريه بالا نمي تواند به او کمک کند ، بر خواسته اش پافشاري و قاضي دادگاه با ازدواج او موافقت کرد .

دختري که براي دريافت اجازه ازدواج به دادگاه خانواده رفته بود ، مهريه اش را يک جلد شاهنامه فردوسي تعيين کرد .

به گزارش ایونا، اين دختر 27ساله که ندا نام دارد، هفته گذشته به علت مجهول المکان بودن پدرش ناگزير شده بود براي دريافت اجازه ازدواج به دادگاه برود .

در جلسه رسيدگي به دادخواست ندا هنگامي که قاضي در خصوص ميزان مهريه اش از او پرسيد ، دختر جوان يک جلد شاهنامه فردوسي را به عنوان مهريه اعلام کرد…..

منتشر شده در اخبار خواندنی خانوادهسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *