رفتن به نوشته‌ها

پدر کودک آزار دختر 7ساله بازداشت شد

همان روز يكي از افراد خيري كه با اين موسسه همكاري داشت با ديدن عارفه كه در خيابان سرگردان بود، او را شناخت و تحويل مركز داد و مشخص شد عارفه بشدت مورد آسيب قرار گرفته و دست و پاهايش با سيگار سوزانده شده است.

به اين ترتيب، مدير اين مركز بهزيستي با گزارش موضوع به پليس از پدر و نامادري كودك شكايت كرد و با تشكيل پرونده قضايي در دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه يك تهران، پدر سنگدل به دادسرا احضار شد.

محمد مصطفايي ، وكيل مدافع عارفه در خصوص اين پرونده گفت: نخستين جلسه بازپرسي از پدر عارفه روز گذشته در شعبه هفتم بازپرسي دادسراي ناحيه يك تهران انجام گرفت و پدر اين كودك به لحاظ عجز از توديع وثيقه بازداشت شد تا در ادامه تحقيقات قضايي پليسي، راز كودك آزاري فاش شود.

به دنبال آزار و اذيت دختر 7 ساله تهراني از سوي پدرش، با دستور قضايي بازپرس دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه يك تهران، پدر وي بازداشت و روانه زندان شد.

به گزارش ايسنا ، اين كودك آسيب‌ديده به نام عارفه (7 ساله)‌، چند سال قبل در پي جدايي والدينش تحت حضانت پدر قرار گرفت تا اين كه مدتي بعد عارفه مورد آزار و اذيت‌هاي نامادري‌اش قرار گرفت. با فاش شدن اين موضوع، حضانت از پدر سلب و سرپرستي عارفه به اداره بهزيستي تهران سپرده شد.

عارفه همچنان در اين مركز ماند تا اين كه 20 آبان سال گذشته پدر عارفه براي بازگرداندن وي به نزد خود به مركز بهزيستي مراجعه كرد و كودكش را تحويل گرفت، اما پس از حضور دوباره عارفه نزد پدر و نامادري آزار و اذيت‌هاي آنها از سرگرفته شد تا اين كه در سومين روز فروردين امسال كودك 7 ساله كه بشدت مورد آسيب جسمي و روحي قرار گرفته بود، از سوي نامادري و پدرش حوالي مركز بهزيستي‌اي كه چندي قبل عارفه در آن محل زندگي مي‌كرد، رها شد.

منتشر شده در اخبار خواندنی خانوادهاخبار کودکان و جواناناخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *