رفتن به نوشته‌ها

3 سال حبس براي پدر كانادايي به اتهام سهل انگاري مرگ دو كودك خردسالش

«بري مورگان» ـ قاضي اين پرونده‌ ـ در مصاحبه‌اي با رسانه‌هاي دولتي كانادا خاطر نشان كرد: شاهدان عيني اين ماجرا كه يكي از همسايگان اين مرد بودند، به پليس گفتند كه اين مرد حين مستي با بيرون كشيدن كودكان خردسال خود به نام‌هاي «سانتانا» و «كادينس» به داخل حياط در سرماي كشنده و بي‌توجهي، باعث يخ زدن اين دو كودك شده است.

اين در حاليست كه سرماي هوا در فصل زمستان در اين منطقه به بيش از 35 درجه سانتيگراد زير صفر مي‌رسد و اگر فرد لباس مناسب به تن نداشته باشد، حتما يخ مي‌زند، به طوري ‌كه در گزارش پليس آمده است كه اين دو كودك تنها با يك لباس خواب بسيار نازك در حياط بوده و به همين علت يخ زده‌اند.

همچنين اين پدر سنگدل نيز به دليل سرمازدگي در وضعيت مناسبي قرار ندارد و پس از آن كه توسط همسايه‌ها در ميان برف‌ها پيدا شد، به بيمارستان زندان «ساسكاچو‌آن» انتقال يافت.

مقامات قضايي كانادا، يك پدر را به دليل سهل‌انگاري و بي‌توجهي كه منجر به مرگ دو كودك خردسالش در سرماي كشنده شد، به سه سال حبس محكوم كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از رويترز، «كريستوفر پوچي»، 25 ساله اهل «ساسكاچو‌آن» در كانادا به اتهام سهل‌انگاري، مستي و بي‌توجهي كه منجر به مرگ دو دختر يك و سه ساله‌اش شده، از جانب دادگاه عالي كانادا به سه سال حبس محكوم شد.

منتشر شده در اخباراخبار حوادثاخبار کودکان و جواناناخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *