رفتن به نوشته‌ها

اجراي طرح بيمه طلاق

ويبا بيان اينکه شرکت بيمه ايران طرحهاي متعدد بيمه اي را براي اجرا دردستور کار دارد گفت: براي افزايش ضريب نفوذ بيمه اي در کشور طرحهايي نظيرتوسعه بيمه هاي خرد، طرح بيمه ارزش مضاعف و بيمه طلاق پيش بيني شده است.

سهاميانمقدم گفت: براي توسعه بيمه هاي خرد طرح پوشش بيمه اي روستاييان با پستبانک قراردادي منعقد شد تا با استفاده از 10 هزار دفتر پستي و ظرفيت پستبانک در روستاها، بازاريابي و فرهنگ بيمه را در روستاها توسعه دهيم.

وياستان گلستان را اولين استان در اجراي اين طرح ذکر کرد و گفت: در اولينمرحله 250 تقاضا براي صدور بيمه نامه دريافت شد و اين طرح در سمنان نيز ازاواخر بهمن ماه آغاز مي شود.

وي گفت: بيمه ارزش مضاعف نيز با هدفحمايت از دارندگان سهام در بورس اجرا مي شود و در راستاي سياستهاي کلاننظام به سهام اعتبار مضاعف مي دهيم.

وي افزود: از اين طريق اين امکانرا براي سهامداران فراهم مي شود تا در صورت نياز به جاي فروش سهام ازبانکها تسهيلات دريافت کنند و بيمه درمقابل به بانکها تضمين مي دهد.

ويبيشترين خسارت پرداخت شده توسط بيمه ايران را در بخش اتومبيل و جاني دانستو افزود: در 10 ماهه امسال 15 هزار ميليارد ريال توسط اين شرکت خسارتپرداخت شده است که بخش عمده آن مربوط به بيمه اتومبيل و جاني و بقيه درساير بخشها از جمله آتش نشاني، مهندسي، مسووليت و باربري است.

مديرعاملشرکت بيمه ايران به وجود پنج هزار شبکه فروش اين شرکت در کشور اعم ازنمايندگان حقيقي، حقوقي و کارگزاري خبر داد و گفت: 75 درصد توليد حق بيمهتوسط بخش خصوصي و شبکه فروش انجام مي شود و در نظر است اين رقم تا پايانسال آينده به 100 درصد برسد .

مديرعامل بيمه ايران از اجراي طرح بيمه طلاق براي حمايت از زناني که از همسر خود جدا مي شوند خبر داد .

 

به گزارش ایونا، “جواد سهاميان مقدم” شب گذشته در گفت و گو با خبرنگاران در سمنان افزود: اين طرح با هدف جلوگيري از ناامني اقتصادي برخي از بانوان که از همسر خودطلاق مي گيرند، تهيه و اجرا مي شود.

وي گفت: در قالب اين طرح به اين بانوان تا ازدواج مجدد تحت شرايطي غرامت و مستمري پرداخت مي شود.

منتشر شده در اخباراخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *