رفتن به نوشته‌ها

طرح جامع مراكز همسريابي ظرف سه ماه آينده به دولت ارائه مي‌شود

وي با اشاره به اين كه اتفاقات مناسبي درباره بحث ازدواج در كشور روي داده است، افزود: آگاهي و هوشيارسازي مناسبي در سطح جامعه، مسوولان و خانواده‌ها براي ارزش‌بخشي به مقوله ازدواج در حال شكل‌گيري است.

حاج علي اكبري با بيان اين كه معقتدم بركات اين امر در آينده نمايان خواهد شد، افزود: در رابطه با بحث ازدواج برنامه‌هاي قوي‌تري را براي نهادهاي گوناگون مشخص كرده‌ايم و سعي خواهيم كرد، بودجه مستقلي براي اين امر در نظر گرفته شود و همچنين يك بودجه استاني هم براي كمك به فرهنگسازي و الگوسازي براي برنامه ازدواج در استان‌ها لحاظ شود.

به گزارش ايسنا، حاج علي اكبري در مراسم جشن بزرگ زوج‌هاي جوان مشهد نيز گفت: موج اميدبخشي براي توجه به موضوع مهم خانواده و ازدواج جوانان در كشور در جريان است و احساس مي‌كنيم، به تدريج بر اهميت اين موضوع نيز افزوده مي‌شود.

معاون رييس جمهور با بيان اين كه شرايط براي ازدواج پيچيده نيست، بلكه خود ما آن را پيچيده كرده‌ايم، ادامه داد: احساس مي‌كنم نگاهي متكلفانه به مقوله خانواده و زندگي به تدريج در جامعه شكل گرفته كه امر خطرناكي است.

رييس سازمان ملي جوانان با تاكيد بر اين كه زمينه‌هاي لازم براي تاسيس مراكز همسريابي در كشور وجود دارد، گفت: ايجاد اين مراكز در دستور بررسي جدي است.

به گزارش سرويس «جوانان» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت الاسلام و المسلمين محمد جواد حاج علي اكبري با بيان اين مطلب در حاشيه مراسم جشن بزرگ زوج‌هاي جوان شهر مشهد در جمع خبرنگاران، گفت: اعتقاد داريم بايد مراكز مشاوره‌اي، به طور مستقل براي پيدا كردن همسر مناسب اقدام كنند كه البته لازمه اين امر وجود مراكز امين مشاوره است.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر راهكار سازمان ملي جوانان براي تبديل نشدن اين مراكز به مكان‌هاي دلالي، تصريح كرد: سازمان ملي جوانان هم اكنون موظف شده است، طرح جامع مراكز همسريابي را ظرف سه ماه آينده به دولت ارائه كند و بعد از آن چكش‌كاري‌هاي لازم درباره نواقص احتمالي آن انجام خواهد شد.

منتشر شده در اخباراخبار ازدواج

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *