رفتن به نوشته‌ها

محروميت از مادر بودن به دليل روابط همجنس گرايانه

 دادگاه همچنين اعلام کرد که پس از جدايي زن از همسرش ، روابط وي با زنان ديگر ادامه يافت و حتي بيشتر شد و به همين دليل ، اين خطر وجود دارد که دختراني که در چنين خانواده اي بزرگ شوند همانند مادر خود به همجنس بازي روي آورند .

 

اين رويداد باعث عکس العمل شديد اقليت همجنس باز اسپانيا شد و نمايندگان آنها اعلام داشتند که قصد دارد دادگاه را مجبور به لغو حکم خود کنند . آنها ياد آور شدند که بر طبق قانوني که سه سال پيش به تصويب رسيد ، جفت هاي همجنس باز نيز از همان حقوقي که خانواده هاي عادي دارند ، برخوردار هستند و اين تصميم دادگاه برخلاق اين قانون است .

دادگاه اسپانيا زني را به دليل روابط همجنس گرايانه از مادر بودن محروم کرد و دو دختر وي را براي تربيت به همسر قبلي اين زن واگذار کرد .

 

به گزارش ایوناو به نقل از ريانوواستي ، يک قاضي اظهار داشت : دادگاه ايالت “مورسيا” تصميم گرفت اين زن را از نعمت مادر بودن محروم کند و مسئوليت فرزندان وي را به همسر سابق او واگذار کند .

 

بر طبق اظهار اين قاضي ، همسر سابق اين زن که متوجه روابط عاشقانه او با زنان ديگر شده بود و از وي جدا شد ، ولي دادگاه با وجود فسخ عقد نکاح بين آنها ، مسئوليت تربيت فرزندان را به همسر سابق زن سپرد ، چرا که به عقيده دادگاه ادامه حضور فرزندان در نزد اين مادر براي آنها خطرناک است و ممکن است اثرات روحي و رواني بدي در آنها بر جاي بگذرد .

منتشر شده در سایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *