رفتن به نوشته‌ها

هر طلاق آسيب مالي 70 ميليون توماني براي کشور دارد

  وي افزود: اگر جوانان و خانواده ها اهميت نقش مشاور را بدانند، نه تنها از گفتن اين که براي پيدا کردن همسر مناسب خود از مشاوره موسسه اي بهره گرفته اند، خجالت نمي کشند بلکه آشنايان خود را هم معرفي مي کنند.

بنيانگذار موسسه امين که از جمله موسسات مشاوره ازدواج در کشور است، همچنين با اعلام 1975 ازدواج بدون طلاق در موسسه امين، از حضور سه مشاور روانشناس، فيزيونوميست و سکشوالی تيست در کنار مراجعان به موسسه خبر داد و گفت: مشاوره موسسه امين در امر ازدواج بعد از تمامي بررسي هاي علمي بر روي روابط عاطفي و جنسي مراجعان صورت مي گيرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه جواني برنا، “حجت الاسلام جعفر اردبيلي” با اشاره به اين که هر طلاق به اندازه 70 ميليون تومان به کشور آسيب مي زند، خطاب به مسئولان کشور اظهار داشت: بايد  مدیران مراکز جمع آوري جهيزيه را جمع کنيد و  به ایشان متذکر شوید که  هر طلاق 70 ميليون تومان به کشور آسيب مي زند. اين روند يعني جهيزيه مي دهيد، از دولت وام مي گيريد و توي سطل آشغال مي ريزيد.

اردبيلي که در نشست “همسريابي در کشور” در سازمان ملي جوانان سخن مي گفت، همچنين با اشاره به نقش واسطه در امر ازدواج تصريح کرد: مشاور و واسطه‌گر در امر ازدواج بايد فعال و همراه باشد، يعني هم معرفي کند هم تا پيش از ازدواج و پس از ازدواج همراه زوج بماند و مشاوره دهد.

منتشر شده در اخبار خواندنی خانوادهاخبار طلاقخواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *