رفتن به نوشته‌ها

جشنواره فیلم های کوتاه ازدواج در خوزستان

وی در ارتباط با محورهایموضوعی فیلم های جشنواره افزود: راه های موفقیت در زندگی، آداب و رسوم ازدواجایرانی، ازدواج موفق، ازدواج و اقتصاد، ازدواج و اشتغال و خانواده از مهمترینمحورهای جشنواره فیلم های کوتاه ازدواج در استان خوزستان است.

حجت الاسلام کلاهکج با تأکید بر اهمیت ازدواج جوانان تصریح کرد: نقش ازدواج در زندگی و اولویت آن دردیدگاه برخی خانواده ها و جوانان تغییر یافته و این مقوله مهم در اولویت های بعدیقرار گرفته است. در راستای تسهیل ازدواج جوانان علاوه بر رفع موانع مالی وتسهیلاتی، لازم است که ازدواج جوانان به عنوان یکی از عوامل مؤثر موفقیت زندگی، دراولویت های نخستین جوانان و خانواده ها قرار گرفته و تثبیت شود

مدیر سازمان ملی جوانان استان خوزستان از برگزاری جشنواره فیلم های کوتاه ازدواجاستان، همزمان با روز ازدواج جوانان در تاریخ اول ذیحجه، خبر داد.

 

به گزارش ایونا ، حجت الاسلام رضا کلاه کج هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ ازدواج آسان،تعامل والدین با جوانان در امر ازدواج، ساده زیستی و ساده نگری در ارتباط با مراسمازدواج و آموزش خانواده ها اعلام کرد و گفت: در قالب این جشنواره فیلم های مستندکوتاه ارائه و مسابقه فیلمنامه نویسی برگزار می شود. اما بخش اصلی این جشنواره شاملنمایش فیلم های کوتاه کمتر از سه دقیقه خواهد شد.

منتشر شده در اخبار ازدواجسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *