رفتن به نوشته‌ها

مردي عامل گمراهي همسرش را شكنجه كرد

يك مامور پليس آمريكا، مردي كه همسرش را به گمراهي كشانده و تشويق به گرفتن طلاق كرده بود، اخته كرد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از آسوشيتدپرس، اين مامور پليس در «نيوفورت بيچ» پس از آنكه دريافت همسرش تحت تاثير القائات فردي، به گمراهي كشيده شده و قصد طلاق دارد، آنان را به طور نامحسوس تحت كنترل گرفت و هنگامي كه همسرش با آن فرد ملاقات كرد، آنها را به شدت زير ضربات مشت و لگد قرار داد.

اما اين پليس 34 ساله به همين اندازه تنبيه قناعت نكرد، بلكه صورت مرد را با چاقو بريد و همسرش را وادار ساخت او را اخته كند.

پليس مذكور، پس از اين كه زن وانمود كرد چنين كاري كرده است، با چاقو، موهاي سرش را بريد و او را به شدت تنبيه كرد. زن روز بعد از ترس جان، از خانه گريخت.

مرد خائن نيز در حالي كه در آستانه مرگ بود، از طريق تماس يك كارگر نظافتچي با نيروهاي امدادي، به بيمارستان انتقال يافت. بنا به گزارش‌ها، مرد يادشده با وجود گذشت چند روز از حادثه همچنان بيهوش است.

در چنين شرايطي، موضوع به دادگاه كشيده شده و قاضي آمريكايي، براي پليس مذكور يك قرار بازداشت با وثيقه پنج ميليون دلار صادر كرده است.

دادگاه گفته است اگر اتهام آزار، شكنجه و بدرفتاري پليس با همسرش و مرد يادشده ثابت شود، پليس مذكور به حبس ابد محكوم خواهد شد.

منتشر شده در اخبار حوادث خانوادهاخبار خانوادهاخبار زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *