رفتن به نوشته‌ها

دستگیری 2 جوان متجاوز به پسر 15 ساله

شاملو افزود: پزشكي قانوني ادعاي اين پسر نوجوان را تأييد كرد و به اين ترتيب تحقيقات براي دستگيري دو جوان متجاوز آغاز شد اما تحقيقات نشان داد هر دو متهم به تجاوز از محل متواري شده‌اند و اطلاعي از محل اختفاي آنها در دست نيست.
وي ادامه داد: تحقيقات نشان داد يكي از متهمان به نام جعفر در يك تصادف منجر به جرح مجروح شده و در يكي از بيمارستان‌ها به سر مي‌برد و به اين ترتيب مأموران موفق شدند وي را دستگير كنند.
بازپرس شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران گفت: سرانجام حدود 2 هفته قبل جعفر دستگير شد و سپس با تحقيق از وي ماموران موفق شدند ايمان را نيز دستگير كنند.

وي ادامه داد: هر دو متهم عنوان اتهامي خود را مبني بر اغفال، تهديد و تجاوز به عنف و لواط پذيرفته‌اند و به اين ترتيب بخشي از پرونده در دادگاه كيفري و بخشي در دادسراي جنايي رسيدگي مي‌شود.

2 جوان 21 و 22 ساله متجاوز، پس از 10 ماه فرار از دست مأموران دستگير شده و به تجاوز به پسر بچه 15 ساله اعتراف كردند.

به گزارش فارس، عصر روز 5 آبان ماه سال 86 پسر جواني با مراجعه به مسئولان دادسراي امور جنايي تهران پرده از راز وحشتناكي برداشت.
اين نوجوان 15 ساله مدعي شد دو نفر از دوستان و هم محله‌اي‌هاي اين فرد با تهديد چاقو به وي تجاوز كرده و سپس تهديد كرده‌اند در صورت عنوان كردن اين موضوع وي را به قتل خواهند رساند.
شاملو بازپرس شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران در خصوص اين پرونده گفت: تحقيقات نشان داد دو جوان به نام‌هاي جعفر و ايمان 22 و 21 ساله در يك روز به بهانه كمك كردن به جمع‌آوري اثاثيه منزل اين فرد را اغفال كرده‌اند.
نوجوان 15 ساله مدعي شد زماني كه براي كمك به اين افراد به پشت بام منزل رفته است اين افراد چاقويي را در زير گلوي وي گذاشته و سپس با بستن دست و پاي اين فرد به وي تجاوز كرده‌اند.

منتشر شده در اخبار کودکان و جواناناخبار مردانسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *