رفتن به نوشته‌ها

انتقام شوهر از همسرش با اتوي داغ‌

براي اين‌كه مشكلاتمان كمتر شود، تصميم گرفتم مدتي سر كار نروم تا شوهرم رفتارش تغيير كند، اما بي‌فايده بود و او به عناوين گوناگون با من مشاجره مي‌كرد و رفت و آمدهايم را زير نظر داشت.

شاكي ادامه داد: از چند روز پيش، يكباره اخلاق شوهرم تغيير كرد و از من خواست اختلاف‌هاي قديمي را فراموش كنيم تا زندگي بهتري داشته باشيم. حرف‌هايش را باور نكردم، اما به خاطر فرزندم به ادامه زندگي رضايت دادم. روز حادثه وقتي در اتاقم خوابيده بودم، صداي شوهرم را شنيدم و خواستم از رختخوابم بلند شوم كه او يكباره با اتويي به من حمله كرد و بدنم را سوزاند. با داد و فرياد همسايه‌ها را صدا زدم كه شوهرم با چاقو من را تهديد كرد و بعد با ماشين اصلاحي كه دستش بود، موهاي جلوي سرم را تراشيد و از منزل فرار كرد.

به دنبال شكايت اين زن، شوهر انتقامجو تحت تعقيب پليس آگاهي تهران قرار گرفت و چند روز پيش دستگير شد. با انتقال متهم به مركز پليس، وي مورد بازجويي قرار گرفت و به جرم خود اعتراف كرد.

متهم در اظهاراتش به پليس گفت: ‌از چندي پيش من و همسرم اختلاف پيدا كرديم و به همين‌خاطر تصميم به انتقام از وي گرفتم تا اين‌كه روز حادثه، وقتي در حال اتو زدن لباسم بودم، وسوسه شدم همسرم را بسوزانم تا ادب شود و با من مشاجره نكند. بنابراين، به آرامي وارد اتاق خوابش شدم و بدنش را سوزاندم و بعد موهايش را تراشيدم، اما اشتباه كرده‌ام. اگر كمي گذشت و فداكاري در زندگي‌ام بود، ‌چنين اتفاقي نمي‌افتاد.

بنا بر اين گزارش، براي وي قرار قانوني صادر شده و تحقيقات تكميلي در اين باره ادامه دارد.

مردي به قصد انتقام از همسرش، وي را در خواب با اتو سوزاند و موهايش را تراشيد.

به نوشته جام جم، هفته گذشته زن جواني با مراجعه به شعبه 12 بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 2 تهران، از شوهرش شكايت كرد.

زن جوان در تشريح ماجرا به بازپرس طوفاني گفت: هفت سال پيش با همسرم ازدواج كردم و پس از چند سال صاحب فرزندي شديم. شرايط زندگي ما خوب بود تا اين‌كه به خاطر وضعيت كاري‌ام، مجبور بودم شبها كمي ديرتر به منزل بروم و همين موضوع، باعث بروز مشكلاتي ميان ما شده بود.

 

منتشر شده در اخبار حقوقی خانوادهاخبار حوادثاخبار خانواده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *