رفتن به نوشته‌ها

سر نوزاد هنگام زایمان از بدنش جدا شد

فاجعه در بیمارستان ایرانشهر
سر نوزاد هنگام زایمان از بدنش جدا شد

با جدا شدن سر یک نوزاد در هنگام زایمان در بیمارستان «ایران» شهرستان ایرانشهر، این کودک به طرز دلخراشی به قتل رسید.

به گزارش یکی از افراد حاضر در صحنه بر اثر سهل‌انگاری پزشکان معالج و مسئولین «بیمارستان ایران» ایرانشهر در هنگام زایمان طبیعی یک زن، پزشکان سر نوزاد او را با فشار از رحم مادر بیرون کشیدند که این اقدام منجر به جدا شدن سر نوزاد و به قتل رسیدن او شد.

«نادر بامری» پدر این نوزاد متوفی اظهار کرد: «دو روز پیش همسرم را جهت زایمان از شهرستان دلگان به زایشگاه ایران واقع در ایرانشهر آوردم. پس از بستری شدن همسرم، هیچ‌یک از پرسنل بخش، برای معاینه و مداوای بیمار اقدام نکردند.»
وی می‌گوید: «با داد و فریاد زیاد همسرم و در اثر شدت درد زایمان، یکی از پرسنل بخش با تزریق آمپول به همسرم، سعی کرد وی را تسکین دهد، اما باز هم درد بیمار کاهش نیافت. در همین حال همسرم پس از تحمل درد فراوان در حال وضعِ حمل طبیعی بود که پرستار بخش، با کشیدن سر نوزاد باعث جدایی آن از تن شد.»

پدر نوزاد متوفی در ادامه اظهار کرد: «پس از این اتفاق دلخراش، پرسنل بخش دچار سر درگمی شدند و اقدام به عمل سزارین کردند تا بدن نوزاد را از شکم مادر بیرون بیاورند. پزشکان پس از خروج بدن از شکم مادر، سر وتن نوزاد را به وسیله‌ی بخیه به هم وصل کردند و نوزاد را داخل ملحفه و باند پیچی شده، تحویل خانواده دادند.»

نادر بامری با گلایه شدید از مسئولان اظهار کرد: این است سرنوشت ما با مسئولین سهل انگار و برخی پزشکان منفعت طلب که تنها به دنبال مقام و میز هستند و هیچ توجی به مردم ندارند.

منتشر شده در اخبار بهداشت خانوادهاخبار حوادثاخبار کودکان و جوانان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *