رفتن به نوشته‌ها

زوج گمنام 36 نفر را از زندان آزاد کردند

زوج نیکوکار البرزی در اقدامی خداپسندانه با پرداخت بدهی زندانی قدیمی و 36 زن و مرد بدهکار زندانی، اوج شکوه انسانیت را به تصویر کشیدند.

 زوج نیکوکار در فراخوانی کشوری اعلام کردند به حرمت ایام شهادت امام حسین(ع)، 36 زندانی دیگررا آزاد خواهند کرد تا تعداد زندانی‌های آزادشده به 72 تن برسد.

ر. ف و همسرش سیده م. ح که پیش از این نیز مقدمات آزادی صدها زندانی بدهکار را فراهم کرده و در شب عروسی دخترشان با پرداخت دیه یک مرد اعدامی دعای خیر او را همراه کاروان شادی عروس کرده بودند بار دیگر با فرستادن نماینده خود به دفتر دادستان کرج، مقدمات آزادی 36 زندانی ناامید و چشم انتظار رافراهم کردند.

زوج بی‌ادعا که هیچگاه حاضر به افشای نام و هویت خود نشده‌اند ضمن سپاس از پروردگار که فرصت چنین ثوابی را به آنها عنایت کرده است دراین راه از همکاری و همراهی قاضی احمد فاضلیان- رئیس کل دادگستری استان البرز-قاضی حاجی رضا شاکرمی- دادستان عمومی و انقلاب کرج- و مرندی -رئیس انجمن حمایت از زندانیان البرز- قدردانی کردند.

ر. ف  گفت: خدا را شاکرم و سجده شکر به جا می‌آورم که آزادی زندانیان در بند وگرفتار را در روزی‌ام قرار داده است.امیدوارم همواره این فرصت و شانس بزرگ را برای کمک به انسان‌های درمانده داشته باشم. چرا که همواره موجب آرامش و برکت زندگی‌ام بوده و به زنده بودنم و تلاش برای کسب درآمد پاک و حلال انگیزه و شوق می‌دهد.

وی درخصوص نحوه انتخاب زندانی‌ها گفت: نذر آزادی زندانیان نیتی پاک و تقدیم به پیشگاه ائمه است چرا که گاهی یک زندانی ناخواسته مرتکب جرم عمد می‌شود یا در طول مدت حبس دچار تحول و تغییر روحیه یا شیوه رفتاری شده و به درگاه خداوند توبه می‌کند. به همین دلیل نمی‌توان بخشایش پروردگار را نادیده گرفت و مانع آزادی کسی شد که امیدواری به یک معجزه سرتا پای وجودش را فرا گرفته است.

نیکوکار بی‌ادعای البرزی خاطرنشان کرد: برایم مهم نیست که زندانی گرفتار اهل کدام شهراست.بلکه هدفم رضای خداست و خوشحالم که در این مسیر همواره همسرم در کنارم بوده و با حمایت ایشان تعداد زیادی از زندانیان بدهکار نزد خانواده‌هایشان بازگشته‌اند تا دعای همسر و فرزندانشان ضامن سلامت و سعادت‌مان شود.

45302

منتشر شده در اخبار خانواده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *