رفتن به نوشته‌ها

مردان دو برابر زنان دروغ می‌گویند

25 درصد از افراد متأهلی که در این تحقیق شرکت کردند، گفتند: در خانه به خاطر دروغ گفتن با همسرانشان مشاجره کرده‌اند. همچنین 7 درصد متأهلان نیز گفتند: دروغ باعث فاصله افتادن میان همسران و جدایی زوجین می‌شود.

دروغ‌هایی که بیشتر در میان مردان شایع است با جملات «هیچ مشکلی نیست و من خوب هستم» یا «به خاطر ترافیک دیر کردم» گفته می‌شود. همچنین دروغ‌هایی که بیشتر در میان زنان شایع است با جملات «او الان نیست و سرم درد می‌کند»، «نمی‌توانم پاسخ بدهم، چون تلفن همراهم باتری ندارد» و «من الان در راه هستم» گفته می‌شود.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد: مردان دو برابر زنان به همسر، همکاران و رؤسای خود در محل کارشان دروغ می‌گویند.

به گزارش «خبر»، روزنامه دیلی اکسپرس در این باره نوشت: مردان هر روز 6 بار دروغ می‌گویند که این رقم به 42 دروغ در هفته، 2 هزار و 184 دروغ در سال و 126 هزارو 720 دروغ در دوران زندگیشان می‌رسد.

زنان نیز هر روز 3 بار دروغ می‌گویند که این رقم به21 دروغ در هفته، هزار و 92 دروغ در سال و 68 هزار و 876 دروغ در دوران زندگیشان می‌رسد.

از میان هر 5 نفر که در این تحقیق شرکت کرده‌اند، 4 نفر گفتند که می‌توانند به راحتی بفهمند که طرف مقابلشان دروغ می‌گوید. همچنین نیمی از زنان و مردانی که در این تحقیق شرکت کرده‌اند، گفتند: زمانی که به همسران خود دروغ می‌گفتند، همسرانشان متوجه موضوع شده‌اند…..>>>

منتشر شده در اخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *