رفتن به نوشته‌ها

جدایی زوج میانسال پس از اعلام نتایج کنکور فرزندان

 وی ادامه داد؛ در این سال ها هم به خاطر فرزندانمان همدیگر را تحمل کردیم که به دانشگاه راه پیدا کنند و ضربه روحی مانع از موفقیت آنها نشود و در نهایت پس از اینکه نتیجه کنکور فرزند دومم رسید و او رتبه خوبی را کسب کرد تصمیم گرفتیم به دادگاه مراجعه کنیم و از هم جدا شویم. قاضی شعبه پس از ثبت اظهارات این مرد با توجه به پافشاری او و همسرش برای صدور حکم طلاق به جدایی آن دو رای داد.

زوج میانسالی که برای گرفتن طلاق منتظر اعلام نتایج کنکور فرزندشان بودند سرانجام از هم جدا شدند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مجتمع قضایی ونک، پزشک متخصص ۴۸ ساله به همراه همسرش به دادگاه خانواده مراجعه کرد و از قاضی شعبه خواست به پرونده آنان رسیدگی و تکلیف زندگی شان را مشخص کند.
این پزشک میانسال که به ظاهر هیچ مشکلی با همسر خود نداشت در تشریح ماجرای ۲۰ سال زندگی مشتر کش گفت؛ ۱۸ ساله بودم که اصرارهای مادرم برای ازدواج من شروع شد و در نهایت تسلیم حرف هایش شدم و به همراه خانواده ام به خواستگاری دختر همسایه مان که ۱۳ ساله بود رفتم و به عقد هم درآمدیم. زندگی مشترک مان را آغاز کردیم اما به محض قبول شدن در رشته پزشکی مشکلات مان آغاز شد. متوجه شدیم اصلاً در زندگی مان تفاهم نداریم و به همین دلیل برای اینکه همدیگر را آزار ندهیم مدت چهار سال است جدا از هم زندگی می کنیم.

منتشر شده در اخبار خواندنی خانوادهاخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *