رفتن به نوشته‌ها

ازدواج مجدد مرد موجب فلج شدنش شد !!!!

صبح ديروز پرونده ضرب جرح مردی که اقدام به ازدواج موقت کرده بود در شعبه 8 دادگاه کیفری یک تهران با حضور شاکی و متهمین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار عصرایران، فرد شاکی مدعی شد که توسط برادر زن، پسر برادر زن و زنش مورد ضرب و جرح قرار گرفته که منجر به فلج شدن وی شده است.
پسر برادر زن شاکی در مقابل قاضی گفت: ضرب و جرح را قبول نداریم و ما در زمان حادثه با سر و صدا بیدار شدیم و دیدیم که شوهر عمه ام با سری خونین بین درب حیاط و کوچه افتاده که با پدرم وی را به بیمارستان منتقل کردیم و در بیمارستان شوهر عمه ام مدعی شد من و پدرم وی را مورد ضرب و شتم قرار دادیم در صورتی که کار ما نبوده است.
پدر این متهم نیز اظهارات پسرش را تایید کرد.
همسر شاکی نیز اظهارات برادر و برادر زاده اش را تایید کرد و گفت: آن روز صبح همسرم تازه از سفر برگشته بود و هنوز وارد خانه نشده بود که من با سر و صدای ایشان که کمک میخواست به سوی کوچه دویدم اما زمانی که من رسیدم کسی آنجا نبود و فقط همسرم با سر و صورت خونین بین درب افتاده بود که فریاد زدم و برادرم و پسرش را که شب قبل مهمان ما در منزل بودند را صدا زدم؛ آن ها شوهرم را به بیمارستان منتقل کردند اما در بیمارستان شوهرم مدعی شد که برادرم و پسرش وی را با چاقو زخمی کرده اند.
من با شاکی مشکلی نداشتم و دوستش داشتم ولی ایشان یک زن را صیغه کرده که شوهر سابق این زن صیغه ای گفته بود که شوهر من مال و ناموس او را نابود کرده است.
شوهرم پس از بازنشستگی اقدام به ترانزیت و مسافربری با اتوبوس به ترکیه می کرده و آن جا با این زن صیغه ای آشنا شده است و نمی دانم آن روز چه کسی به همسر من حمله کرده است اما کار برادر و برادر زاده من نبوده است.
شاکی در پاسخ گفت: من با کسی مشکلی نداشتم و در خصوص ازدواج هم بله من یک خانم را صیغه کرده ام و اکنون با او زندگی می کنم و در ترکیه با او آشنا شده ام که پس از جدایی وی از همسرش در ترکیه به ایران آمده و با من زندگی می کند.
قاضی پس از استماع صحبت های طرفین با توجه به اعتراض خانواده متهم به نظریه پزشکی قانونی مبنی بر فلج شدن شاکی، پرونده را به کارشناسی ارجاع داد.
منتشر شده در اخبار حوادثاخبار حوادث خانوادهاخبار زناناخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *