رفتن به نوشته‌ها

مجوز سایتهای همسر یابی با وزارت کشور

نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در جلسه هم‌اندیشی در زمینه سایت‌های همسان گزینی به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و بر ضرورت اولویت‌بندی در مواجهه با این سایت‌ها تاکید کردند.

حسین کوچکیان رییس اداره برنامه اجتماعی و امور فرهنگی وزارت کشور در نشست هم‌اندیشی سایت‌های همسرگزینی که امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: ابتدا لازم است سایت‌های همسریابی را بشناسیم و سپس با آنها تعامل را برقرار کنیم. در وزارت کشور آماده اعطای مجوز به این سایت‌ها و تعریف آنها به عنوان سازما‌ن‌های مردم‌نهاد هستیم.

او گفت: لازم است که از سایت‌های همسریابی بخواهیم که برای دریافت مجوز به ما مراجعه کنند و دریافت مجوز را برای آنها تسهیل کنیم. سپس در زمینه‌هایی مانند فقدان تخصص مشاوره به آنها افراد متخصص را معرفی کنیم.

در ادامه این نشست، مریم جلالی مدیر گروه خانواده شبکه ۲ نیز گفت: روشن نبودن هدف‌ها و مواجهه با سایت‌های همسریابی موجب سردرگرمی شده است که بنابراین لازم است ابتدا مشخص شود که هدف توجه به محتوا، گردانندگان یا مخاطبان این سایت‌ها است و در این شرایط لازم است ابتدا رویکرد خود را مشخص کنیم.

در پایان این نشست امیراسماعیل بزرگ‌منش معاون امور رسانه‌های وزارت ارشاد گفت: لازم است ابتدا در زمینه فعالیت در فضای مجازی در حوزه ازدواج فرهنگ‌سازی در دستور کار قرار گیرد و در حال حاضر هزار سایت لوگوی دیجیتال طلایی از ما دریافت کرده‌اند.

او در پایان گفت: هر هفته دو تا سه سایت همسریابی برای دریافت این لوگو به ما مراجعه می‌کنند و ما بر اساس توافق‌های صورت گرفته آنها را به وزارت ورزش و جوانان ارجاع می‌دهیم البته قرار بوده که از پنج سال پیش وزارت ورزش و جوانان در زمینه اعطای مجوز به این سایت‌ها با ما همکاری کند اما اگر این وزارتخانه قصد چنین کاری را ندارد و سازمان دیگری را برای همکاری با وزارت ارشاد به ما معرفی کند.

منتشر شده در اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *