رفتن به نوشته‌ها

ارتباط خانواده ها با هم در روز فقط 25 دقیقه است !!!

محمود گودرزی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در شرایط مختلف دست دولت‌ها را بگیرند، افزود: افزایش کمی و کیفی سمن‌ها مدنظر دولت یازدهم است.

به گزارش فارس وی با توضیح این موضوع که مشکل هویت، تغییر فرهنگ، سبک زندگی، فضای مجازی، دسترسی آسان به اطلاعات و …زندگی جوانان را تحت تأثیر قرار داده است، ادامه داد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته در سال ۱۳۸۷ زمان برقراری ارتباط بین خانواده‌ها در روز تنها ۲۵ دقیقه بوده که این امر باعث شده تا خانواده‌ها زمان لازم برای انتقال فرهنگ را نداشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ماشینی شدن و فراگیری دهکده جهانی باعث ایجاد گسل بین نسل گذشته و حال شده است، گفت: تفاوت نسلی تبعات مختلفی داشته که ما نسل کنونی را درک نمی‌کنیم و آن‌ها نیز نسل گذشته را درک نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد از جهت نارسایی‌ها و آسیب‌های اجتماعی رتبه پایینی دارد، گفت: از دلایل پایین بودن آسیب‌های اجتماعی در این استان شاید ایزوله‎تر بودن آن به نسبت دیگر استان‌ها است.

گودرزی تصریح کرد: پایین بودن آسیب‌های اجتماعی و کاهش آمار طلاق و افزایش ازدواج می‌تواند به حفظ یک دستی این استان کمک کند.

وی گفت: ضرورت ایجاب می‌کند که جوانان مشکلات خود را مطرح کنند و این امر نیز می‌تواند از سوی تشکل‌های مردم نهاد صورت گیرد و سمن‌ها می‌توانند زمینه حضور جوانان در اجتماع را فراهم کنند.

منتشر شده در آمار و گزارشاخبار خانواده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *