رفتن به نوشته‌ها

برگزاری انتخابات نماینده NGO ها در وزارت کشور و استانداریهای سراسر کشور

امروز روز بسیار مهمی برای NGO  های سراسر کشور بود چرا که با گردهمایی و برگزاری یک انتخابات آزاد در سراسر کشور و تعیین نماینده خویش در هیئت نظارت وزارت کشور و استانداریهای سراسر کشور با روح تعاون و همکاری گامی به پیش برای تحقق جامعه مدنی گذاشته و مشارکت سازمانهای مردم نهاد در اداره کشور را به دولت   گوشزد میکند .

انتخابات امروز که در سالن الغدیر وزارت کشور به انجام رسید و مدیر و ریاست موسسه امین جناب دکتر اردبیلی نیز شرکت داشت با اکثریت قاطع آراء جناح و جبهه سازمانهای مردم نهاد فردی آگاه و دانشمند و فعال در امور اجتماعی را به نمایندگی برگزید ، جناب آقای دکتر محمدتقی چراغچی باشی آستانه (مدیر موسسه فرهنگی آرماگدون) تا یک دوره سکان حمایت و هدایت سازمانها را در کنار نیروهای وزارتی بر عهده خواهد داشت و ما نیز برای ایشان یار و همراه خواهیم بود .

از اتفاقات جالب در این جلسه شکست سنگین انحصارطلبان و جناح اقتداریون بود و نشان داد کسانی که معتقد به مشارکتهای مردمی نیستند چه زود چه دیر از گردونه قدرت به زیر کشیده خواهند شد و این مردم هستند که همیشه پیروز صحنه خواهند بود .

جا دارد از مسئولین برگزاری این انتخابات آزاد و معاونت محترم سازمانهای مردم نهاد وزرات کشور و به ویژه جناب آقای مشکینی تشکر و قدردانی نماییم و برای همه خدمتگذاران این مرز و بوم آرزوی سلامتی و بهروزی کنیم .

روابط عمومی موسسه امین

منتشر شده در اخباراخبار موسسه

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *