رفتن به نوشته‌ها

تربیت جنسی در دنیای تحت تسلطِ پورنوگراف

همه می دانند که پورنوگرافی یک نوع خیالپردازی است ولی یک واقعیت مهم هم همراه با شیوع و قابل دسترس بودن پورنوگرافی ایجاد شده است. برای  بسیاری از مردان٬ پورنوگرافی اصلی ترین منبع آموزش و تربیت جنسی شده است. مرجعی که همه می دانیم آموزش هایش بخصوص در باره خانم ها زیاد محترمانه نیست. در کنار این واقعیت یک حقیقت هم وجود دارد و آن اینکه بسیاری از مردان واقعا می خواهند معشوقه های خوبی هم باشند.

نویسنده کتاب « چگونه روابط جنس توسط دنیای پورن به گروگان گرفته شد»» خانم Gail Dines می گوید: « اغلب تکنیک هایی که مردان از طریق پورن می آموزند غلط است و آنها را در مسیر دلپذیری از نظر جنسی قرار نمی دهد. پورنوگرافی فقط مردان را تبدیل به یک آدم ماشینی می سازد که بدون احساس صمیمیت و رفاقت٬ اعمال مکانیکی را انجام می دهند که بخش کوچکی از لذت همخوابگی را در بر می گیرد »

بلافاصله این سئوال اولیه ذهن مردان خطور می کند که اگر عمل مکانیکی شبیه آدم ماشینی در حین سکس را اصل قرار ندهیم پس راه های مختلف دیگر برای لذت بردن از یک آمیزش چیست؟

درس اول: لذت جنسی فقط به دقائق درون رختخواب محدود نیست

اغراق نیست اگر گفته می شود فقط کافی است خانم ها گوشه چشمی به مردان نشان دهند و نفسِِ ناز و تمنا را بر مردان بدمند تا آنها بلافاصله آماده و قبراق شوند ولی زنها مسیر تمنا و میل جنسی شان فرق دارد. مردان اگر از مرحله تکرار ماشینی عبور کرده اند و خواهن یک تماس زیبا و لذت دوجانبه پر از تمنا و خواهش هستند بهتر است قصه گوهای خوبی در ابتدای ماجرا باشند. مردان خوب است قدم به قدم کارهایی که قرار است انجام دهند را برای زنان روایت کنند.

سکس و همه دردسرها و مسیرهای هر لحظه سخت تر شونده اش لازم نیست در یک پاداش ساده فیزیکی ختم شود. زن و مرد امروزی می توانند و درک شعورش را دارند تا بر مزه و خاطره و شعف جنسی شان بیفزایند. احساس همدلی٬ صمیمیت و اعتماد٬ رابطه جنسی را دل انگیز تر می کند.

برای همین آماده ساختن و تحریک ملایم زنان به آنها اجازه می دهد تا کاملترین حالت زنانگی شان بدون ترس و بدون احساسات ناشی از تربیت های محدود هر اجتماع٬ به طور غریزی بروز یابد و سکس بی نظیر و کاملا انسانی  برای هر دو نفر تجربه شود.

از یک طرف دنیای کنونی هر روز جنسی تر می شود تا آنجا که حتی لباس پوشیدن و اصلاح ساده سر و نظافت شخصی تا شغل و موقعیت مالی افراد را  مختص خود کرده است. از طرف دیگر به خاطر دسترسی راحت تر و مختارانه به اطلاعات شخصی افراد در شبکه های اجتماعی٬ شخصیت و ارزشی که افراد برای همدیگر قائل هستند نیز با موفقیت یا ناکامی شان در داشتن رابطه جنسی رقم زده می شود.

از طزف دیگر در کنار همه تاثیرات منفی برای اهمیتی که مسائل جنسی  پیدا کرده اند نمی توان این حقیقت را انکار کرد که ضرورت دانستن مسائل جنسی سهم بسزایی در  برآورده شدن نیازهای فوق دارد. مردان و زنان امروزی بیشتر از هر وقتی می دانند که حد و حدود لذت ها و تنوع  حالت های جنسی چیست. توقع همه برای داشتن یک رابطه جنسی لذتبخش با احترام و تفاهم دوطرفه  تبدیل به یک اصل اساسی شده است

 حالا تصور کنید در این شرایط٬ بخش قابل توجهی از مردان جهان به دلیل نداشتن مرجع سالم و معتبر برای آموزش جنسی٬ تنها وسیله تقلید و یادگیری شان پورنوگرافی باشد. اجازه دهید در ادامه مقاله قبلی به یکی دیگر از شگردهای ساده و طبیعی زناشویی که در  پورنوگرافی اصلا به آن بها داده نمی شود بپردازیم.

درس دوم: زنان در آمیزش جنسی موفق٬ کاملا از خود بیخود می شوند

فمینیست معروف سیمون دوبوار می نویسد: «هیجانات جنسی زنان می تواند خیلی وسیعتر از مردان باشد. اگر زنی در یک معاشقه احساس اطمینان و صمیمت لازم را حس کند و اگر شریک جنسی اش قادر باشد به آرامی او را برای به اوج رسیدن آماده سازد سطح لذت جنسی که نصیب هر دوی شان می شود به شکل جادویی دوست داشتنی خواهد شد»

زنان و مردانی که شانس این تجربه زیبای جنسی را داشته اند می دانند که اصلا قابل مقایسه با شیوه مکانیکی  و تکراری تصویر شده در پورنوگرافی نیست.

برای رسیدن به این مرحله زیبا و به یادماندنی که یک زن تقریبا در آن ذوب و از خود بیخود می شود مهمترین اصل اساسی٬ توجه و دقت به خواسته های یک زن در حال معاشقه است. مردان دیگر نمی توانند به چند دقیقه ساده و مکانیکی و تقریبا بدون احساسِ یک تخلیه جنسی که مشابه اش را در پورن می بینند تکیه کنند.

اگر چه مردان بر ظرافت و دقت شان در یک آمیزش جنسی باید افزوده شود اما این کار مردان٬ برای زنان این فرصت را ایجاد می کند که از احساس گناهکارانه٬ شرمسارانه و حتی منفعلانه در باره سکس فاصله بگیرند. به عبارتی دیگر هر چه اوج جنسی و لذت زنان بیشتر گردد طبیعتا مردان را هم به مرحله جدیدی از لذت جنسی مشترک می کشانند.

منتشر شده در بهداشت جسمی جنسی خانوادهمقالات

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *