رفتن به نوشته‌ها

محبت پدر به دختر، او را از گرایش به جنس مخالف بازمی‌دارد!!!

یک کارشناس امور دینی نقش زنان را در جامعه مهم دانست و گفت: زنان به دلیل برخورداری از نوع آفرینش در نظام هستی مسئولیت‎هایی هر چند سخت بر دوش می‎کشند که درصد بالایی از شرکت در محافل مذهبی را به خود اختصاص داده‎اند.

این کارشناس در گفنگو با ایسنا ، با بیان این مطلب اظهار کرد: خداوند زنان را منشأ محبت و الفت آفریده است که برای داشتن زندگی خوب و آرام از خودگذشتگی‌هایی که انجام می‎دهند، ستودنی است.

وی افزود: امروز در جامعه بعضاً رفتارهایی از سوی برخی خانم‌ها انجام می‌شود که دلیل این امر را می‌توان به نداشتن رفتار مناسب پدران با دختران و برخورد خوب نداشتن پدران با همسران عنوان کرد.

وی تصریح کرد: خداوند اگر حیا را در 10 قسمت به آدمی داده باشد 9 قسمت آن متعلق به زنان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که پدر رفتار مناسب با فرزند دختر خود داشته باشد و او را از محبت خود سیراب کند هرگز دختر وی برای کسب محبت رو به جنس مخالف نمی‎آورد و همچنین اگر پدر با همسر خود رفتار صحیح و سنجیده‎ای داشته باشد برای فرزندان به خصوص دختر خانواده بهترین الگو محسوب می‌شود در نتیجه زندگی آینده خود را بر اساس این الگوها بنا می‎سازد.

او یادآور شد: متأسفانه امروزه برخی والدین، فرزندانشان را از خودشان دور کرده‌اند که در آینده همین افراد در زندگی ضربه‎های جبران‌ناپذیری متحمل می‌شوند.

نقد سخن این کارشناس از سوی موسسه امین   : واقعا اگر اینگونه باشد زنان با پدر مهربان نیاز چندانی تا سنین بالا به مرد دیگر نخواهند داشت و این هم با امر غریزی و هم با امر شرعی و هم با امر عرفی در تضاد خواهد بود … اینگونه سخنان معمولا احساسی و از روی کم دانشی است متاسفانه ایسنا با انتشار این مطالب به نادانی بیشتر جامعه دامن خواهد زد .

منتشر شده در اخباراخبار زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *