رفتن به نوشته‌ها

به زنان اعتماد ندارم

قبل از هر چیز اجازه می خواهم نظرم را در باره پرداختن هزینه برای عشق بازگو کنم. سیاوش عزیز، من معتقدم که همه مردان و زنان برای پیداکردن و نگه داری عشق شان ناچار به پرداخت هزینه مادی و معنوی هستند. در طول تاریخ، خانواده های بشری از طریق پرداخت مستقیم پول و فلزات گرانبها، مستغلات، اهدای دام و طیور، دادن مقام و منصب و جهیزیه، ایجاد می شدند و تداوم می یافتند.

تعداد روابط زناشویی بدون ازدواج هر روز افزایش می یابد. بر تعداد زنان و مردان مجرد که قبلا ازدواج کردند و تنها با فرزندان خود زندگی می کنند بیشتر شده است. آدم هایی که شرائط روحی و امکان تعهد زناشویی ندارند نیز زیاد شده اند و آدم های عادی زیادی هم هستند که روابط مخصوص به شرائط و خصوصیات و فیزیک ویژه خود را تهیه می کنند.

خلاصه کلام اینکه بر عکس  شماتت های همیشگی، که آدم هایی مثل ترا مریض و بی وجدان و بیمار و بی اخلاق تشخیص می داد تا مادامیکه رفع نیازهای انسانی ات برای دیگران مزاحمت و ضرر ایجاد نکند می توانی با احساس سلامت و بدون شرمساری به شیوه رفتاری که به تو احساس امنیت و آسایش می دهد ادامه دهی.

البته در پایان این را می توانم توصیه کنم که اگر خواستی، مروری به خاطرات، تجربیات وآموزش هایی که دیدی، داشته باش و ببین شاید و فقط شاید، بخشی از عدم اعتماد تو نسبت به زنان ساخته و پرداخته کسانی است که رفتار و نیات و دنیای شان اصلا شباهتی به وجود حساسِ تو ندارد.

زنان در دوره و زمانه ما از جنب و جوش بیشتری برخوردارند. اوضاع کمی به نفع شان شده است و فرصت تجربه برابر با مردان را به نظر می آید می توانند کمابیش تجربه کنند. دور از واقعیت و منطق نیست که زنان به طور طبیعی در این دوران انتقالی، شاید زیاده رویی هم داشته باشند و در قدم های اولیه به افراط و تفریط هم  بیفتند.

شاید به همین دلیل است که بخشی از مردان شبیه تو، احساس نگرانی و حتی عدم اطمینان شان بیشتر شده است. سیاوش عزیز اینطور فکر کن که کل ماجرای  زندگی و قواعد بازی آن و حتی وسایل بازی در اختیار مردان بود ولی این اواخر ( در طی شاید ۱۰۰ سال گذشته) کمابیش ماجرای رابطه زن و مرد در هم ریخته شده است و دو طرف مشغول شیوه جدیدتری از بازی زندگی هستند و…

سیاوش میپرسد:

با آنکه تجربیات زیادی با زنها نداشته ام ولی احساس خوبی به آنها ندارم. فکر می کنم هرگز نتوانم زن مورد دلخواهم را که با او راحت باشم پیدا کنم. برای همین ترجیح می دهم تنها باشم. ۳۳ ساله ام ولی برای رفع نیاز جنسی ام همیشه پول پرداخت کرده ام. من فقط یک خریدار عشق های اجاره ایی هستم.

سیاووش عزیز، در دور و زمانه ما، آدم های بیشتری می توانند شانس داشتن نوع زندگی مخصوص خود را تجربه کنند. به همین خاطر، انواع آدمها با حساسیت ها و خصلت های مختلف، راه های غیر سنتی برای زندگی مشترک انتخاب می کنند.

منتشر شده در اخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *