رفتن به نوشته‌ها

آمارتکان دهنده طلاق در نيمه اول 1391

وی تاکید کرد:‌ طی هشت ماه اول سال جاری آمار ازدواج 1.7 درصد نسبت به سال گشته کاهش داشته است.

مدیر ثبت احوال استان تهران با اشاره به اینکه آمار طلاق نسبت به سال قبل در استان تهران 6 درصد افزایش داشته است، گفت: طی هشت ماه سال جاری 22 هزار و 128 واقعه طلاق به ثبت رسیده که 20 هزار و 897 واقعه مربوط به طلاق در یک تا دو سال اول زندگی مشترک بوده است.

به گفته وی 30 تا 34 سال سن طلاق برای مردان و 25 تا 29 سال نیز بیتشرین طلاق‌هایی بوده که برای زنان رخ داده است و در مجموع میانگین سنی طلاق در مردان 36 سال و زنان 32 سال اعلام شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان تهران از افزایش 6 درصدی آمار طلاق‌های ثبت شده در 8 ماه اول سال جاری خبر داد و گفت: براساس آمارهای موجود آمار مربوط به ازدواج طی 8 ماه سال جاری نیز نسبت به سال قبل 1.7 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش مهر، احمد فشمی مدیرکل ثبت احوال استان تهران در خصوص آمار ازدواج نیز گفت: طی مدت جاری 71 هزار و 7 واقعه ازدواج صورت گرفته به طوری که در هر شبانه روز 287 واقعه و در هر ساعت نیز 12 واقعه ازدواج در استان تهران ثبت شده است.

به گفته فشمی بیشترین ازدواج ثبت شده در فاصله سنی 20 تا 24 سال برای زنان و 25 تا 27 سال برای مردان بوده است و همچنین سن ازدواج29 سال و برای زنان نیز 25 سال ثبت شده که این نشان دهنده افزایش سن ازدواج نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

منتشر شده در آمار و گزارشاخباراخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *