رفتن به نوشته‌ها

مادري سر دخترش را از بيم معلوليت بريد

رييس پليس آگاهي استان كردستان با بيان اينكه با كشف جسد دختر سه ساله تحقيقات كارآگاهان براي واكاوي زواياي پنهان اين حادثه آغاز شد گفت: تحقيقات اوليه كارآگاهان نشان داد كه اين دختر بچه از بالكن منزلشان به حياط افتاده بود كه پس از انتقال اين فرد به بيمارستان پزشك معالج احتمال فلج شدن اين كودك را مي‌داد.

وي افزود: پس از اطلاع مادر اين طفل از احتمال فلج‌شدن دخترش،‌ وي به بهانه‌اي همسرش را به بيرون از بيمارستان فرستاده و با استفاده از چاقويي طفل خود را به زيرزمين برده و سر او را بريد.

احمدي تبار افزود: بررسي كارآگاهان نشان داد كه مادر اين دختر، پدر را به بهانه شستن شيشه شير به بيرون از بيمارستان كشانده و بدون حضور پدر اقدام به انجام اين قتل كرده است.

وي با بيان اينكه مادر اين طفل پس از انجام اين بزه خود را به ماموران پليس معرفي كرد، افزود: در حال حاضر تحقيقات براي تعيين انگيزه و علت اصلي اين قتل ادامه دارد.

مادري جوان در كردستان دختر سه ساله خود را كه احتمال فلج شدنش زياد بود در زير زمين بيمارستاني سر بريد.

سرهنگ احمدي تبار در گفت‌و گو با ایسنا : در تشريح خبر وقوع اين حادثه گفت: در ساعت 11:10 روز 29 خردادماه سال جاري ماموران پليس آگاهي استان كردستان در جريان وقوع يك فقره قتل عمد در زيرزمين بيمارستان بعثت قرار گرفتند.

وي افزود: ماموران با حضور در صحنه حادثه دريافتند مادري جوان با استفاده از چاقو سر دختر سه ساله‌ خود را در زير زمين بيمارستان بريده است.

منتشر شده در اخباراخبار حوادثاخبار کودکان و جوانان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *