رفتن به نوشته‌ها

ضربات چاقو مزد نامزدي

 

یدالله موحّد افزود: حسب اعلام پزشكان، فاطمه به علت اصابت چاقو به نخاع از ناحیه دو پا فلج شده و به علت جراحات وارده در كما به سر می برد. وی یادآور شد: «فاطمه» قبل از رفتن به كما از عقد چهارماهه خود با «محمد» خبرداده و گفته كه دو ماه است به علت اختلافات پیش آمده قصد جدایی از او را داشته است.

دادستان كرمان از ارجاع پرونده به شعبه هفتم بازپرسی خبرداد و گفت: «محمد» به اتهام ایراد جرح عمدی با چاقو و اخلال در نظم دانشگاه از طریق جنجال و هیاهو با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و تحقیقات تكمیلی در حال انجام است. موحد خاطر نشان كرد: متهم نیز دانشجو است و ارتباط و زندگی مشترك نیز در دوران دانشجویی آغاز شده است.

ایسنا: مردی با تصور داشتن ارتباط نامشروع، همسر دانشجوی خود را با ضربات متعدد چاقو در كلاس درس و در حضور استاد و دانشجویان زخمی و روانه بیمارستان كرد.

‌دادستان عمومی و انقلاب كرمان با اعلام این خبر افزود: فردی با هویت «محمد» با ورود به یكی از كلاس‌های درس آموزشكده «سما» وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی كرمان، همسر دانشجوی خود را با هویت «فاطمه» با ضربات متعدد چاقو، زخمی و در حالی كه قصد فرار داشته، توسط دانشجویان محاصره و بعد از خودزنی دستگیر می‌شود………

منتشر شده در آمار و گزارشاخبار

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *