رفتن به نوشته‌ها

اصرار به ازدواج، پايان تلخي داشت

با اعلام موضوع به خانواده اين دختر و تائيد آن كارآگاهان اين جوان را پنج روز پس از وقوع جنايت در شهرري بازداشت كردند و او در بازجويي با بيان اين‌كه پنج سال از آشنايي‌اش با مقتول مي‌گذشت، گفت: از حدود يکماه پيش اين دختر بر ازدواج ما دو نفر اصرار مي‌كرد و اين در حالي بود که من به هيچعنوان شرايط مناسبي براي ازدواج نداشتم، اما او مرا تهديد مي‌کرد که اگر بهخواستگاري وي نروم خانواده‌ها را در جريان خواهد گذاشت. براي همين در روز حادثه با يكديگر به پارک رفتيم و من در زمان خارج‏شدن از خانه يک چاقو را از داخل آشپزخانه منزل‌مان برداشتم تا چنانچه وي‏صحبت‌هاي مرا قبول نکرد، او را به قتل برسانم و وقتي که ديدم اين دختر همچنان بر‏درخواست خود اصرار دارد، تصميم را اجرا كردم. اين متهم با صدور قرارقانوني در بازداشت به سرمي‌برد.

مردي كه از‏اصرارهاي دختر مورد علاقه‌اش براي ازدواج خسته‌ شده بود، مرتكب جنايت شد. ‏
 کارآگاهان در بررسي صحنه جرم، اوراق شناسايي اين دختر را بدست آوردند و با اعلام موضوع به خانواده‌اش، جسد وي شناسايي شد. خانواده اين دختر به
كارآگاهان گفتند: دخترشان دانشجوي ترم يك دانشگاه است كه روز حادثه نيز همراه‏دوستانش براي شرکت در کلاس از منزل خارج شده بود.

 ‏ماموران در تحقيقات از دوستان دانشگاهي‌ اين دختر دريافتند که از‏چندي پيش او تصميم داشت تا با پسر يکي از دوستان خانوادگي‌شان كه در همان دانشگاه مشغول به تحصيل بود، ازدواج كند اما در ايناواخر اختلافاتي ميان آنان رخ داده بود و اين جوان از ازدواج با اين دختر منصرف شده بود، اما‏ وي همچنان بر ازدواج با او پافشاري مي‌كرد.

منتشر شده در اخباراخبار حوادثسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *