رفتن به نوشته‌ها

پدر عصبانی پسرش را در شب عروسی به گلوله بست

ماموران با حضور در صحنه حادثه با پیکر خون‌آلود داماد جوانی مواجه شده که به ضرب گلوله‌ای از ناحیه کمر دچار جراحت شده بود.

ماموران انتظامی در تحقیقات اولیه دریافتند که ضارب داماد، پدر او بوده که با یک قبضه اسلحه شکاری وارد جشن عروسی شده و پس از درگیری لفظی با داماد به سمت وی شلیک کرده و او را از پای درآورده است.

بنا به گفته شاهدان ماجرا درگیری این پدر و پسر از مدتها پیش و بر سر موضوع ازدواج این داماد آغاز شده بود به گونه‌ایی که پدر این جوان که راضی به این وصلت نبوده با پسرش بارها درگیری داشته است.

ماموران دریافتند پدرخانواده، مخالف ازدواج فرزندش با این دختر بود و از این رو در شب عروسی طاقت نیاورده و با اسلحه شکاری به جشن عروسی پسر خود می‌رود و بار دیگر از پسرش می‌خواهد تا به ازدواج با این دختر تن ندهد و مجلس عروسی را بر هم بزند اما هنگامی که با مخالفت پسرش روبرو می‌شود، اسلحه شکاری‌اش را به سوی پسر گرفته و با شلیک گلوله‌ای به سمت داماد وی را از ناحیه کمر مجروح می‌کند و اینگونه مانع ازدواج پسرش با دخترمورد علاقه‌اش می‌شود.

به گزارش ایسنا، با انتقال داماد به بیمارستان، پدر این فرد نیز بازداشت و برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال داده شد.

ماموران با حضور در صحنه حادثه با پیکر خون‌آلود داماد جوانی مواجه شده که به ضرب گلوله‌ای از ناحیه کمر دچار جراحت شده بود.
پدر مخالف با ازدواج پسرش در شب عروسی نتوانست لباس دامادی را برتن او ببیند و با اسلحه شکاری او را به گلوله بست.

به گزارش ایسنا، چندی پیش ماموران انتظامی شهرستان اسلامشهر از طریق تماس مرکز فوریت‌های پلیسی «۱۱۰» در جریان وقوع حادثه‌ای در یکی از سالن‌های عروسی در منطقه چهاردانگه قرار گرفتند……

منتشر شده در آمار و گزارشاخباراخبار حوادث

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *