رفتن به نوشته‌ها

75 درصد از طلاقها در فارس در پنج سال اول زندگی است

 

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به اینکه این طرح یکی از مجموعه طرح های کمیسیون بانوان استانداری است، ادامه داد: طرح های بسیاری در کمیسیون بانوان استانداری در جهت تقویت خانواده و مباحث مربوط به خانواده در حال بررسی و یا مصوب شده که راه اندازی این طرح نیز در همین راستا بوده است.

شمس تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه باشد ادامه موفق زندگی زوجین است که در این خصوص نیز کانونهای مختلف و در برخی از مدارس دوره های آموزشی و مشاوره های زندگی برگزار شده و در بحث انتخاب برتر نیز دوره های آموزشی در مقطع دبیرستان برگزار می شود.

وی یادآورشد: ازجمله فعالیتهای ما در بخش توجه به زندگی زوجین مشاوره به افرادی است که در آستانه طلاق قرار دارند تا با حضور در این مراکز یک بازنگری جدید در زندگی این افراد ایجاد شود.

خبرگزاری مهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس 75 درصد از آمار طلاقهای موجود در استان را در مدت زمان پنج سال اول زندگی مشترک اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، ناهید شمس ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح “بهارنکو” گفت: بیشترین آمار طلاق در میان زوجین به پنج سال اول ازدواج مربوط می شود که امیدواریم با اجرایی شدن این طرح در استان و آشنایی زوجین با مسائل زناشویی این آمار به صفر برسد.

وی با بیان اینکه انتخاب برتر یک اولویت است، افزود: یکی از مراحل مهم در زندگی زاناشویی انتخاب برتر است که جوانان در گام اول با انتخابی مناسب می توانند پایه های زندگی را مستحکم کنند…..

منتشر شده در اخباراخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *