رفتن به نوشته‌ها

دلايل اغفال دختران جوان

او می گوید: تربیت خانوادگی،سطح تحصیلات پدر و مادر و معیار های درون خانواده در میزان این اغفال تاثیر دارد به طوری که طبق تحقیقات ما رفتار پدر در واکنشهای دختر بسیار موثر است به طوری که وقتی در خانواده خشن است و مادر را کتک می زند و گاهی دختر را نیز مورد ضرب و شتم قرار می دهد میزان فرار این دختر ها از منزل بیشتر می شود.پس نتیجه می گیریم خشونت عامل فرار دختر از خانه و اغفال شدن توسط مردان است.

به گفته دکتر قرایی مقدم این که ما می بینیم برخی از این دختران دانشجو حتی تحصیل کرده هستند به این دلیل است که شخصیت دخترها از بدو تولد حتی زمانی که در شکم مادر هستند شکل می گیرد و دانشگاه چیزی را عوض نمی کند.

دکتر امان قرایی مقدم،جامعه شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران،معتقد است: دختران جوان از این که ازدواجشان به تاخیر افتاده است هراس دارند و همین ترس سبب خطا و فریب و اغفال آنها می شود.

او می گوید: اعتقادات در بین زنان و مردان جوان کمرنگ شده است و همین مساله به این که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند دامن زده است.ارتباطی که معلوم نیست به کجا ختم می شود به قتل دختر و یا به سرقت بردن پول و طلاهایش.

منتشر شده در اخبار زنانخواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *