رفتن به نوشته‌ها

ازدواج عجيب دختر تایوانی

«چن وی یه» همچنین اظهار داشته است:من ضد ازدواج و مردها نیستم اما می خواستم اندیشه خود را به دیگران و این رسم تکراری و قدیمی برسانم!

او که برای این جشن ازدواج عجیب خود در اینترنت تبلیغ کرده بود 1800 پیغام برایش فرستاده شده که خیلی از دختران ترشیده و شکست خورده هم کشوری اش با او ابراز همدردی کرده بودند.

در تایوان به دلیل مشکلات اقتصادی سن ازدواج بالا رفته و این نوعی نگرانی برای دختران تایوانی می باشد چون برای ازدواج باید اول مشکلات مادی خود را حل کنند که این یعنی ازدواج در سنین بالا.

به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف، چن ویی که برای گذراندن ماه عسل به تنهایی به استرالیا سفر می کند گفت: مادرم اصرار کرد که من با یک مرد ازدواج کنم اما خودم به این فکر افتادم که با خودم ازدواج کنم!

اما او نمی تواند این ازدواج را به ثبت برساند پس باید مردی را برای این کار انتخاب کند و گفته که اگر مرد مناسب را بیابم حتما دوباره ازدواج خواهم کرد.

لازم به ذکر است که این جشن حدود 5675 دلار برای این دختر هزینه دارد.

«چن وی یه»  دختر 30 ساله تایوانی با برگزای مراسمی با شکوه و گرفتن عکس یادگاری و دعوت کردن حدود 30 نفر از دوستانش و اجاره تالار عروسی مراسم ازدواجش را جشن گرفت اما در این مراسم از داماد خبری نبود چون این دختر تایوانی تصمیم گرفته با خودش ازدواج کند!

به گزارش سایت بی باک چن وی گفته است: من فعلا علاقه ای به هیچ یک از مردهایی که در زندگیم با آنها آشنا شدم ندارم و احساس می کنم که ازدواج با آنها فشارهای روحی و اجتماعی زیادی بر من وارد می کند.

وی که کارمند می باشد بیان کرده که سن30 سالگی بهترین دوران زندگی من می باشد من در شغلم با تجربه هستم ولی تاکنون شریک زندگیم را پیدا نکرده ام، من چه کار باید می کردم؟

منتشر شده در خواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *