رفتن به نوشته‌ها

خودكشي دو نوجوان عاشق‌پيشه در كرج

ماموران نيروي انتظامي دربررسي‌هاي اوليه دريافتند كه «آرش» 17 ساله و «سميرا» 15 ساله از طبقه چهارم ساختمان به پايين پريده‌اند كه «آرش» در لحظه سقوط جان خود را از دست داده، اما «سميرا» از طريق اورژانس به بيمارستان شهيد مدني كرج انتقال داده شده است.

تلاش ماموران براي يافتن سرنخ‌هاي از علت وقوع اين حادثه ادامه داشت تا اين كه كارآگاهان در تحقيق از والدين اين دونوجوان دريافتند كه اين دو نوجوان به مدت يك سال بوده كه با يكديگر رابطه‌دوستانه برقرار كرده بودند و تصميم بر ازدواج گرفته بودند كه به دليل مخالفت خانواده‌هايشان براي ازدواج دست به چنين اقدامي زدند.

سرهنگ يارندي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تهران، با اعلام اين خبر گفت: حال عمومي «سميرا» به شدت وخيم گزارش شده است.

وي به والدين هشدار داد: از فرزندان نوجوان خود مراقبت بيشتري كرده و با بيان دلايل منطقي فرزندانتان را از پيامدهاي ناگوار دوستي‌هاي خياباني و ازدواج‌هاي زودگذر آگاه كرده تا ديگر شاهد چنين حوادث تلخ و ناگواري نباشيم.

دختر و پسرنوجواني بعد از مخالفت والدين‌شان براي ازدواج از طبقه چهارم ساختماني به پايين پريدند.

به گزارش ايسنا، ماموران نيروي انتظامي با تماس فردي با مركز فوريت‌هاي پليسي «110» در جريان سقوط افرادي از چهارم ساختماني قرار گرفتند.

ماموران كلانتري 31 كوي كارمندان كرج، پس ازحضور درصحنه حادثه با جسد خون آلود پسرنوجواني روبرو شدند كه به علت نامعلومي خود را از طبقه چهارم ساختماني به پايين پرتاب كرده بود……

منتشر شده در آمار و گزارشاخباراخبار حوادث

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *